Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

INSPECTOR RESURSE UMANE

SETCAR SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Daca ești o persoană flexibilă, ce analizează și îți place să îți manifești pe deplin cunoștințele acumulate în cadrul experienței ︃tale, te așteptăm în rolul de: INSPECTOR RESURSE UMANE

Ce așteptăm din partea ta?
  • Experiență de minim 2 ani
  • Studii medii sau superioare, avantaj profesia de economist si/sau contabil.
  • Cunoștințe softuri de contabilitate Attosoft, Revisal, cât și suita MsOffice;
  • Cunoștințe temeinice ale legislației muncii și procedurile de calcul salarial;
  • Cunoașterea limbii engleze sau a limbii italiene – constituie un avantaj;
  • Atestat de inspector resurse umane și salarizare;
  • Să fii o persoană pozitivă ce manifestă dorință de învățare permanentă;
  • Să îți placă să lucrezi atât singur/ă, cât și înconjurat/ă de oameni;
  • Să fii o persoană cu gândire analitică;

Descrierea jobului

Care vor fi responsabilitațile tale în acest rol?
  • Întocmirea la timp și în conformitate cu dispozițiile legale a documentelor ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄︈lunare;
  • Gestionarea dosarelor de personal pentru clienții din portofoliu (întocmirea contractelor de muncă, acte adiționale, desfaceri contractelor de muncă, adeverințe, etc.);
  • Transmiterea electronică a datelor în REVISAL;
  • Reprezentarea societațiilor din portofoliu in fața instituțiilor abilitate: ITM, Casa de pensii, Casa Judeteana de Sanatate ,etc;
  • Derularea procesului de salarizare, calcularea contribuțiilor și a impozitelor aferente salariilor;
  • Pregatirea lunară a declarațiilor salariale și depunerea acestora;
  • Intocmirea raportarilor privind salariile , sa calculeze concediile medicale, sa elibereze adeverinte de vechime, medic si altele.
  • Sa intocmeasca situatia privind popririle salariale.
  • Sa tina evidenta invoirilor, a concediilor de odihna si a absentelor nemotivate.
  • Sa tina evidenta prezentei la lucru a personalului la sediul angajatorului.
  • Sa tina evidenta desfacerilor de contracte individuale de munca conform prevederilor legale .
  • Sa intocmeasca raportari catre institutul de statistica pe partea de resurse umane.
  • Intocmirea fiselor de post.
  • Pregatirea tabelelor pentru plata prin banca a salariilor

Ce îți oferim?
  • Un mediu de lucru profesionist, cald, prietenos
  • Pachet salarial fix, stabilit în funcție de experiență si negociat cu angajatorul.
  • Bonuri de masa
  • Loc de muncă stabil
  • Condiții bune de lucru
  • Posibilitatea de a participa la cursuri de formare și dezvoltare.

Urmarim o colaborare de lunga durata, contractual individual de munca va fi pe perioada nedeterminata cu un program de 8 ore/zi de Luni pana Vineri.

Descrierea companiei

Ne putem prezenta ca fiind o echipa de profesionisti , foarte motivata care presteaza servicii profesionale in domeniul protectiei mediului, Activam in acest domeniu din anul 1994 si am reusit in toti acesti ani sa acumulam nu numai un portofoliu de clienti, ci sa si primim din partea acestora o recunoastere a efortului sustinut de a oferi servicii de calitate prin parteneriatele de lunga durata pe care le-am stabilit.
Trimite CV -ul tau, atat in lb romana cat si in lb engleza, pe contabilitate@setcar.net sau aplica direct aici. Rog nu trimiteti pe alte adrese!

Te așteptăm în echipa noastră!
Publicat 16 Sept. 2024 Reactualizat 16 Sept. 2024 Expiră 16 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.