Inspector Resurse Umane
POL - INWEST SERVICES S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Fire carismatica, flexibila, empatica;
Experienta de minima 3 ani in domeniul resurselor umane;
Curs/certificat de inspector resurse umane;
Cunoastere solida a legislatiei muncii si a reglementarilor privind resursele umane;
Abilitati excelente de comunicare si relationare interpersonala;
Limba engleza la nivel conversational (vorbit, scris);
Abilitati manageriale de afaceri si cunostinte despre domeniul negocierii;
Buna gestionare a timpului.
Experienta de minima 3 ani in domeniul resurselor umane;
Curs/certificat de inspector resurse umane;
Cunoastere solida a legislatiei muncii si a reglementarilor privind resursele umane;
Abilitati excelente de comunicare si relationare interpersonala;
Limba engleza la nivel conversational (vorbit, scris);
Abilitati manageriale de afaceri si cunostinte despre domeniul negocierii;
Buna gestionare a timpului.
Descrierea jobului
Responsabilitatile pe care le vei avea:
Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind angajatii (cereri de invoire, concedii medicale, ︁︀︂︃︃︉︆︆︄de odihna, ︈︆︁︂︄︂︁︂︄modificari de salarii, etc.);
Administrarea personalului: pastrarea si actualizarea dosarelor de munca ale fiecarui angajat;
Monitorizarea angajatilor, cu scopul de a verifica daca regulamentul intern al companiei este respectat intocmai;
Gestionarea eventualelor probleme si identificarea solutiilor potrivite;
Mentinerea unui mediu de lucru sigur - o comunicare deschisa si transparenta intre toti angajatii firmei;
Cunoasterea principiilor si a procedurilor privind recrutarea si selectia personalului, dezvoltarea, compensatiile si beneficiile, relatiile de munca si sistemele de informare a personalului.
Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor justificative privind angajatii (cereri de invoire, concedii medicale, ︁︀︂︃︃︉︆︆︄de odihna, ︈︆︁︂︄︂︁︂︄modificari de salarii, etc.);
Administrarea personalului: pastrarea si actualizarea dosarelor de munca ale fiecarui angajat;
Monitorizarea angajatilor, cu scopul de a verifica daca regulamentul intern al companiei este respectat intocmai;
Gestionarea eventualelor probleme si identificarea solutiilor potrivite;
Mentinerea unui mediu de lucru sigur - o comunicare deschisa si transparenta intre toti angajatii firmei;
Cunoasterea principiilor si a procedurilor privind recrutarea si selectia personalului, dezvoltarea, compensatiile si beneficiile, relatiile de munca si sistemele de informare a personalului.
Descrierea companiei
Detii experienta in administrarea de personal si ai abilitati excelente de comunicare? Doresti sa lucrezi intr-un mediu de lucru profesionist, dinamic, care sa iti ofere oportunitati de dezvoltare constanta? Daca raspunsul este “da”, te invitam sa aplici la acest anunt!
Publicat
20 Iun. 2024
Reactualizat
20 Iun. 2024
Expiră
20 Iul. 2024
Joburi similare