Candidatul Ideal
-Absolvent studii superioare de specialitate;
-Experienta minim 5 ani in infrastructura rutiera cu proiecte finalizate de minim 1.5 mil euro si cu recomandare de la firmele unde ati activat;
-Cunostinte operare PC: MC Office, Windev sau similar;
-Abilitati de organizare, comunicare si relationare;
-Capacitate de a urmari si controla eficient mai multe proiecte simultan.
-Experienta minim 5 ani in infrastructura rutiera cu proiecte finalizate de minim 1.5 mil euro si cu recomandare de la firmele unde ati activat;
-Cunostinte operare PC: MC Office, Windev sau similar;
-Abilitati de organizare, comunicare si relationare;
-Capacitate de a urmari si controla eficient mai multe proiecte simultan.
Descrierea jobului
- Intocmeste baze de preturi, caiete de masuratori, intocmeste si incadreaza cantitatile de lucrari in articole de deviz;
- Intocmeste si verifica devize, liste de cantitati, calculatii pentru proiectele in lucru sau pentru cele aflate in faza de executie;
- Emite cereri de oferte catre furnizori si intocmeste analize comparative intre ofertele primite;
-Calculeaza cantitatile de lucrari necesare realizarii investitiei pe baza documentatiei de executie, tinand cont de situatia reala existenta pe amplasamentul lucrarii;
- Se asigura ca achizitiile sunt efectuate in termenele agreate;
- Studiaza documentatiile de licitatie, realizarea devizelor-oferta conform documentatiilor, informatiilor primite de la departamentul de aprovizionare si antemasuratorilor realizate de atasamentisti;
- Asigura o comunicare eficienta intre conducerea santierelor, departamentul contabilitate si beneficiarii lucrarilor pe tema devizelor si deconturilor de lucrari;
- Urmareste si face demersurile necesare de predare a lucrarilor la finalizare cu intrunirea comisiei de receptie la termenul stabilit si urmarirea recupararii garantiei de buna executie;
- Intocmirea notelor de constatare cu problemele aparute pe santier, intocmirea listelor de cantitati NR/NC in functie de modificarile aparute fata de prevederile proiectului tehnic, urmarirea emiterii si verificarea existentei dispozitiilor de santier;
- Intocmirea atasamentelor pentru fiecare articol din situatia de lucrari;
- Intocmirea situatiilor de lucrari pentru categoriile de lucrari executate, cu cantitatile rezultate din atasamente;
- Intocmirea centralizatoarelor valorice pentru situatia de lucrari;
-Colaboreaza cu departamentele tehnice, vanzari, financiar in vederea colectarii informatiilor necesare pentru a intocmi devizele oferta si situatiile de plata;
-Cunoaste prevederile caietelor de sarcini in vederea ofertarii, respectiv ale contractelor in vederea realizarii decontarilor;
-Intocmirea devizelor pentru lucrari de complexitati diferite, dupa caz, inclusiv lucrari de mentenanta preventiva si reparatii;
-Ofera si solicita clarificari in relatia cu clientul, proiectantul si altii;
-Verifica corectitudinea devizelor (din punct de vedere si financiar) inclusiv a notelor de comanda suplimentara si nota de renuntare, precum si urmarirea corespondentelor dintre acestea si proiectele tehnice (inclusiv dispozitii de santier);
-Centralizeaza si urmareste decontarile fiecarui contract si transmite catre departament financiar informatiile necesare din situatia de lucrari, pregateste dosarul complet de decontare pe care il transmite beneficiarului.
- Intocmeste si verifica devize, liste de cantitati, calculatii pentru proiectele in lucru sau pentru cele aflate in faza de executie;
- Emite cereri de oferte catre furnizori si intocmeste analize comparative intre ofertele primite;
-Calculeaza cantitatile de lucrari necesare realizarii investitiei pe baza documentatiei de executie, tinand cont de situatia reala existenta pe amplasamentul lucrarii;
- Se asigura ca achizitiile sunt efectuate in termenele agreate;
- Studiaza documentatiile de licitatie, realizarea devizelor-oferta conform documentatiilor, informatiilor primite de la departamentul de aprovizionare si antemasuratorilor realizate de atasamentisti;
- Asigura o comunicare eficienta intre conducerea santierelor, departamentul contabilitate si beneficiarii lucrarilor pe tema devizelor si deconturilor de lucrari;
- Urmareste si face demersurile necesare de predare a lucrarilor la finalizare cu intrunirea comisiei de receptie la termenul stabilit si urmarirea recupararii garantiei de buna executie;
- Intocmirea notelor de constatare cu problemele aparute pe santier, intocmirea listelor de cantitati NR/NC in functie de modificarile aparute fata de prevederile proiectului tehnic, urmarirea emiterii si verificarea existentei dispozitiilor de santier;
- Intocmirea atasamentelor pentru fiecare articol din situatia de lucrari;
- Intocmirea situatiilor de lucrari pentru categoriile de lucrari executate, cu cantitatile rezultate din atasamente;
- Intocmirea centralizatoarelor valorice pentru situatia de lucrari;
-Colaboreaza cu departamentele tehnice, vanzari, financiar in vederea colectarii informatiilor necesare pentru a intocmi devizele oferta si situatiile de plata;
-Cunoaste prevederile caietelor de sarcini in vederea ofertarii, respectiv ale contractelor in vederea realizarii decontarilor;
-Intocmirea devizelor pentru lucrari de complexitati diferite, dupa caz, inclusiv lucrari de mentenanta preventiva si reparatii;
-Ofera si solicita clarificari in relatia cu clientul, proiectantul si altii;
-Verifica corectitudinea devizelor (din punct de vedere si financiar) inclusiv a notelor de comanda suplimentara si nota de renuntare, precum si urmarirea corespondentelor dintre acestea si proiectele tehnice (inclusiv dispozitii de santier);
-Centralizeaza si urmareste decontarile fiecarui contract si transmite catre departament financiar informatiile necesare din situatia de lucrari, pregateste dosarul complet de decontare pe care il transmite beneficiarului.
Descrierea companiei
BELGRAVIA INVEST SRL este o societate de constructii- infrastructura rutiera din anul 2019.
Joburi similare