Inginer Productie - Executie
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experienta de minim 5 ani in coordonarea lucrarilor de executie de retele edilitare(apa/canal/statii de epurare,drumuri,civile;
Disponibil pentru desfășurarea activității în șantierele din țară;
Cunoştinţe tehnice în domeniu (despre materiale, metode şi instrumente adecvate pentru construcţii);
Cunoştinţe de management organizaţional, planificare organizaţională, planificare şi execuţie;
Cunoaşterea legislaţiei în vigoare, aplicabilă domeniului construcţiilor;
Cunoaşterea limbii engleze - nivel mediu e un avantaj;
Operarea cu baze de date (Office, Excel) şi pachete de programe specifice domeniului;
Cunoaşterea unui program de proiectare asistată (AutoCAD, ArhiCAD) e un avantaj;
Transmiterea corectă a informaţiilor;
Coordonarea eficientă a unor activităţi complexe;
Prioritizare, planificare şi organizare; management eficient al timpului;
Capacitate de sinteză şi de analiză, judecată rapidă;
Organizare spaţială;
Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
Efectuează completarea zilnică a pontajelor celor din subordine;
Participă la implementarea standardelor de Calitate, SSM și Mediu conform programelor anuale;
Respectă cu strictețe normele și standardele interne în procesele tehnologice și conduită profesională;
Este responsabil cu realizarea calității producției astfel încât aceasta să respecte nivelul cerințelor specificate în normative;
Respecta și aplica întocmai obligațiile și cerințele de SSM, SU si mediu, legale si specifice, conform celor prevăzute în Manualul de Roluri si Responsabilitati de SSM, SU si Mediu;
Foarte bune abilităţi de comunicare;
Permis conducere cat. B;
Descrierea jobului
Locație: șantierele din țară
Departament Productie - Execuție
- Supraveghează şi coordonează toate activităţile desfăşurate, în vederea ︁︀︂︃︃︈︃︀execuţiei şi livrării proiectului în cele mai bune condiţii;
- Respecta standardele de calitate ale companiei;
- Respectă proiectul şi detaliile de execuţie;
- Asigură nivelul de calitate corespunzător cerinţelor cu respectarea reglementărilor tehnice şi a clauzelor contractuale;
- Întocmeşte necesarul de materiale, personal şi dotări conform graficului de execuţie;
- Ţine legătura permanentă cu beneficiarul lucrarii,diriginţii de santier, responabilli tehnici cu excutie (RTE) si directorul tehnic/general in vederea întocmirii documentele de calitate si a cartii tehnice a constructiei;
- Supraveghează respectarea normelor tehnice, a tehnologiilor specifice, la standardele din construcţii;
- Asigură, prin intermediul personalului responsabil, funcţionarea în condiţii normale a mijloacelor de producţie;
- Asigură cu materialele necesare formaţiile de lucru ale societatii/subcontractorii/prestatorii;
- Asigură desfăşurarea în condiţii normale a inspecţiilor şi încercărilor;
- Prin intermediul personalului responsabil, asigură evidenţa utilajelor pe şantier şi urmăreşte modul de utilizare, păstrare şi verificare a acestora;
- Identifică neconformităţile produselor, darea în consum, în fazele de lucrare şi faza finală;
- Avertizează responsabilul de calitate despre neconformităţile care nu se pot remedia;
- Asigură remedierea neconformităţilor hotărâte de comisia de analiză;
- Relationarea cu beneficiarii locali / partenerii / subcontractantii / autoritatile locale;
Beneficii:
- Contract de munca pe perioada nedeterminata, siguranta locului de munca,
- Pachet salarial (salariu + prime de sarbatorile de Paste si Craciun), care recompensează rezultatele și vine în întâmpinarea așteptărilor candidaților;
- Reduceri la achizițiile de produse și servicii de la comercianții parteneri;
- Concediu de odihna 21 zile/an (concediul de odihna creste cu 2 zile la 5 ani vechime in cadrul firmei);
- Ore suplimentare platite (dacă este cazul);
- Suportul colegilor în desfășurarea activității,
- Mediu de lucru profesionist, companie în continua dezvoltare,
- Posibilitatea de dezvoltare profesionala
Salariul se negociază la interviu, în funcție de experiența în domeniu;
Vă rugăm să trimiteți CV-ul pe adresa: napau.ovidiu@romtiminstal.ro
Pentru mai multe detalii vă stăm la dispoziție la nr. de tel: 0726131649;
Sediu firmă SC ROMTIM UNSTAL SRL: Comuna Giroc,Sat Chisoda, Str. Calea Sagului, nr.201, Jud. Timis
Descrierea companiei
SC ROMTIM INSTAL SRL este o firmă românească cu capital integral privat, fondată în anul 2013.
În prezent SC ROMTIM INSTAL SRL este o companie cu peste 100 de angajați și un portofoliu de lucrări de peste un 150 milioane de lei.
Principalele servicii si lucrari oferite sunt: antreprenoriat general pentru construcții civile și industriale,edilitare si drumuri, proiectare si execuție lucrari tehnico-edilitare.