Candidatul Ideal
Studii superioare tehnice – Constructii/Instalatii ;
Persoana dinamica si flexibila cu experienta si cunostinte in domeniu;
Cunostinte legislatie romana in domeniu, cunostinte tehnice;
Abilitati de comunicare, capabil sa lucreze si/sau sa formeze o echipa;
Cunostinte operare PC-Internet, Microsoft Office, AutoCAD;
Buna cunoastere a procedurilor, materialelor, pietei constructiilor/instalatiilor.
Persoana dinamica si flexibila cu experienta si cunostinte in domeniu;
Cunostinte legislatie romana in domeniu, cunostinte tehnice;
Abilitati de comunicare, capabil sa lucreze si/sau sa formeze o echipa;
Cunostinte operare PC-Internet, Microsoft Office, AutoCAD;
Buna cunoastere a procedurilor, materialelor, pietei constructiilor/instalatiilor.
Descrierea jobului
-analiza documentatiei de ofertare in vederea elaborarii propunerii tehnice si financiare;
-verificarea si corelarea specificatiilor din proiect cu cele din listele de cantitati, transmiterea notelor de clarificare catre Beneficiar;
-realizarea listelor de cantitati si/sau verificarea acestora – unde este cazul;
-intocmirea si mentinerea unei baze de date legate de proiectele ofertate, proiectele contractate, subcontractori si furnizori;
-transmiterea de cereri de oferta de pret catre furnizori/colaboratori, analiza – negocierea acestora si implementarea lor in oferta de pret finala;
-elaborarea ofertei de pret, inclusiv a documentelor aditionale (grafice de executie, grafice de plati, propunere tehnica etc);
-sustinerea ofertei financiare in discutiile de negocieri cu Beneficiarul pe tot parcursul procesului de ofertare, intocmirea reviziilor de oferta de pret, transmiterea raspunsurilor tuturor solicitarilor de clarificare din partea beneficiarului;
-intocmirea bugetelor de subcontractare si achizitie pentru proiectele contractate, participarea la negocierea si detalierea contractelor subantreprenorilor/furnizorilor, suportul tehnic pentru elaborarea acestora.
Beneficii:
-salariu atractiv;
-tichete de masa;
-mediu de lucru placut;
-telefon mobil;
-ceai/cafea;
-evenimente/petreceri de companie.
-verificarea si corelarea specificatiilor din proiect cu cele din listele de cantitati, transmiterea notelor de clarificare catre Beneficiar;
-realizarea listelor de cantitati si/sau verificarea acestora – unde este cazul;
-intocmirea si mentinerea unei baze de date legate de proiectele ofertate, proiectele contractate, subcontractori si furnizori;
-transmiterea de cereri de oferta de pret catre furnizori/colaboratori, analiza – negocierea acestora si implementarea lor in oferta de pret finala;
-elaborarea ofertei de pret, inclusiv a documentelor aditionale (grafice de executie, grafice de plati, propunere tehnica etc);
-sustinerea ofertei financiare in discutiile de negocieri cu Beneficiarul pe tot parcursul procesului de ofertare, intocmirea reviziilor de oferta de pret, transmiterea raspunsurilor tuturor solicitarilor de clarificare din partea beneficiarului;
-intocmirea bugetelor de subcontractare si achizitie pentru proiectele contractate, participarea la negocierea si detalierea contractelor subantreprenorilor/furnizorilor, suportul tehnic pentru elaborarea acestora.
Beneficii:
-salariu atractiv;
-tichete de masa;
-mediu de lucru placut;
-telefon mobil;
-ceai/cafea;
-evenimente/petreceri de companie.
Descrierea companiei
Suntem o companie cu o echipa tanara si dinamica in plina ascensiune care pune pret pe calitate, profesionalism, rapiditate si nu in ultimul rand pe seriozitate. Obiectivul DEConstruct A.G. SRL este acela de a aduce un plus de valoare proiectelor beneficiarilor sai prin prestarea serviciilor complete ce deservesc toate fazele de dezvoltare ale proiectelor din domeniul constructiilor si instalatiilor.