Candidatul Ideal
- Inginer constructor, preferabil specializat în construcții civile, poduri, drumuri sau hidrotehnică;
- Experiență minimă de 3 ani într-o poziție similară (tehnică, ofertare, devize, situații de lucrări);
- Experiență în utilizarea programelor pentru elaborarea ofertelor în construcții (ITwo, Deviz, altele);
- Deschidere spre învățare și utilizarea unor noi instrumente, metode și software-uri;
- Menținerea bazei de date cu subcontractori/furnizori de lucrări specifici departamentului;
- Calcularea prețurilor pentru ofertă, inclusiv compararea acestora cu ajutorul software-ului dedicat;
- Monitorizarea implementării tuturor cerințelor beneficiarului în ofertă (componenta tehnică și financiară);
- Gestionarea relațiilor contractuale cu subcontractorii;
- Estimarea evoluției costurilor pentru proiectele în derulare;
- Cunoștințe de operare PC;
- Limba engleză – nivel mediu;
- Permis de conducere B – constituie un avantaj.
Descrierea jobului
- Analiza documentatiei de atribuire pentru procedurile de achizitii publice sau private: cerintele beneficiarului, documentatia tehnica, listele de cantitati, autorizatiile si avizele;
- Pregatirea documentelor tehnice si financiare interne pentru implementarea pachetelor de subcontractare;
- Solicitarea de oferte din piata pe baza pachetelor de subcontractare;
- Pregatirea documentelor tehnice si financiare interne pentru selectia subcontractantilor;
- Analiza ofertelor primite si participarea la luarea deciziei privind alegerea ofertei castigatoare;
- Identificarea si clarificarea eventualelor neconcordante sau ambiguitati din documentatia de atribuire, pentru formularea clarificarilor tehnice si financiare necesare procedurii de achizitie publica sau privata;
- Verificarea, preluarea, analiza si corectarea cantitatilor de lucrari determinate pentru proiect;
- Participarea la definirea tehnologiei de executie impreuna cu Design Managerul, Bid Managerul sau Project Managerul;
- Determinarea necesarului de resurse – materiale, forta de munca, echipamente, transport – pentru fiecare activitate din cadrul proiectului.
Descrierea companiei
STRABAG
Progresul începe cu noi.
Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.
Construiește-ți viitorul alături de noi!
Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.