Candidatul Ideal
- Cunosterea pachetului Intersoft;
- Spirit de observatie, atentie la detalii;
- Abilitati excelente de comunicare;
Descrierea jobului
• Participa la intocmirea documentatiei pentru licitatii: calificare, propunere tehnica si financiara
• Intocmeste situatii de lucrari cu documentele aferente (atasamente, centralizatoare, balante, etc.)
• Realizeaza comenzi de materiale in sistem electronic
• Solicita oferte pentru materiale atat in faza de licitatie cat si in faza de executie si le analizeaza
• Participa la intocmirea documentelor aferente Cartii Constructiei
• Desfăşoară întreaga activitate în conformitate cu principiile stabilite de firmă în domeniul calităţii;
• Răspunde de respectarea termenelor de executare a operaţiunilor desfăşurate;
• Răspunde altor sarcini stabilite de şeful ierarhic direct şi care au legătură directă cu obiectivul postului ocupat.
• Lucrarile executate trebuie sa fie corespunzatoare din punct de vedere calitativ.
Descrierea companiei
Activam pe piata de consultanta in Resurse Umane din anul 1998. Cu o acoperire nationala pe patru arii de expertiza: recrutare si selectie, leasing de personal, assessment center si consultanta.
Am devenit lideri in Transilvania si ne-am impus pe piata din Romania dezvoltand o noua locatie la Bucuresti. Am reusit acest lucru prin profesionalismul serviciilor, specializarea multidisciplinara a echipei de consultanti, printr-o permanenta colaborare cu cei care apeleaza la serviciile noastre de consultanta. Nu ne oprim aici si ne dorim sa oferim o imbunatatire continua a serviciilor in concordanta cu feedback-urile primite de la clienti si candidati.
Dezvoltarea unui parteneriat pe termen lung cu clientii nostri - diverse industrii: IT&C, automotive, outsourcing, pharma, banking, FMCG, etc - prin oferirea celor mai bune servicii de consultanta este obiectivul nostru principal.
Prin orientarea catre client, munca in echipa, flexibilitate, excelenta, dedicare si responsabilitate dorim sa aducem plus-valoare in serviciile noastre.