Inginer Ofertare - Instalatii sanitare si HVAC
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Minim 3 ani experienta in elaborarea ofertelor tehnico-financiare pentru lucrari de instalatii pentru constructii, cu precadere in specialitatea SANITARE si HVAC;
- Utilizator experimentat – pachetul Microsoft Office (in special Excel), cunoasterea programelor de devize ex. Windev, Doclib, constituie avantaj;
- Foarte bune conostinte tehnice in domeniul instalatiilor - cunostinte privind tehnologiile de executie ale instalatiilor sanitare;
- Foarte bune cunostinte operare PC: Autocad, MS Project, Word, Excel, si alte softuri de proiectare;
- Cunoasterea pietei si a furnizorilor de instalatii sanitare din Romania;
- Cunostinte de limba engleza;
- Capacitatea de a interpreta proiecte;
- Buna cunoastere a preturilor, furnizorilor, concurentei, in acest domeniu;
- Capacitate de analiza si sinteza a informatiei;
- Bune abilitati de relationare;
- Bune abilitati de planificare si organizare;
- Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte;
- Abilitate de a lucra atat independent cat si in echipa.
Descrierea jobului
Urmare a strategiei de consolidare a pozitiei pe piata, in Departamentul Tehnic/Ofertare ne dorim sa cooptam un coleg/colega cu spirit de echipa, animat de dorinta de a furniza clientilor nostri solutii tehnice valoroase.
- Realizeaza oferte tehnic-comerciale şi asigura suportul tehnic in executia proiectului,
- Analizeaza cererile de oferta, caietele de sarcini sau planurile in baza carora se va realiza oferta;
- Extrage listele de cantitati din planuri;
- Formuleaza cereri de oferta catre furnizori si analizeaza ofertele primite;
- Solicita informatii suplimentare beneficiarului, daca este cazul, pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta;
- Ofera solutii tehnice alternative, prin experienta profesionala proprie,
- Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport);
- Emiterea cererilor de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, etc;
- Emiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii de specialitate, privind executia unor lucrari speciale;
- Intocmirea graficelor de executie a lucrarilor;
- Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de oferta (inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii, etc.);
- Analiza ofertelor si a rezultatelor obtinute in urma transmiterii ofertelor la clienti;
- Sustinerea solutiilor oferite impreuna cu Departamentul de Vanzari;
- Intocmirea solicitarilor de clarificari;
- Ofera asistenta tehnica pe parcursul execuţiei proiectului si realizeaza modificarile de rigoare.
Beneficii:
- Contract de munca incheiat pe durata nedeterminata;
- Salariu avantajos in functie de nivelul de cunostinte;
- Tichete de masa;
- Mediu de lucru profesional;
Descrierea companiei
Pornind de la traditia unei vechi firme de instalatii in domeniul constructiilor, cu o buna reputatie dobandita in timp, SC IAMSAT MUNTENIA este, in prezent, o companie romano-germana, ce isi propune sa evolueze spre viitor cu profesionalism, cladind pas cu pas un management eficient si performant. In prezent, compania detine puncte de lucru atat in tara, cat si in Germania, oferind oportunitati de joburi, cu posibilitati de dezvoltare profesionala, punand accent pe profesionalism si stabilitate.