Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Inginer Ofertare - București

Somet S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Absolvent studii superioare în construcții, preferabil Facultatea de Construcții Civile, Industriale și Agricole.
  • Minim 3 ani experiență anterioară în ofertare lucrări construcții; prezintă avantaj experiența în licitații publice precum și experiența anterioară în execuție.
  • Cunoștințe AutoCAD, Excel mediu-avansat și Windev.
  • Cunoștințe tehnice despre materiale și tehnologii de aplicare.
  • Persoană cu bune abilități de comunicare, negociere și lucru cu oamenii.
  • Capacitate de analiză și sinteză.
  • Atenție la detalii și abilitatea de a lucra cu termene scurte.
  • Bune abilități de planificare și organizare a propriei activități și de rezolvare a problemelor.
  • Persoană proactivă și orientată spre rezultate.
  • Cunoștințe limba engleză - prezintă avantaj.

Descrierea jobului

Descrierea jobului
Monitorizează oportunități de licitații și întocmește documentația necesară ofertării în vederea participării și câștigării licitațiilor.

Responsabilități principale:
  • Monitorizează și urmărește oportunități de licitații și statusul licitațiilor în curs (clarificări, contestații, amânări, anulări etc.).
  • Analizează ofertele apărute pe SEAP și descarcă documentația de ofertare.
  • Studiază documentația (caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic).
  • Întocmește cereri de clarificări.
  • Întocmește și verifică liste de cantități.
  • Evaluează necesarul de resurse: forța de muncă, materiale, utilaje, echipamente și transport.
  • Identifică subcontractorii și furnizorii de materiale.
  • Obține oferte de preț pentru resursele necesare în ofertă de la subcontractori și furnizori.
  • Evaluează ofertele de preț primite din punct de vedere tehnic și valoric.
  • Evaluează lucrările suplimentare necuprinse în listele de cantități primite de la beneficiar.
  • Stabilește soluții alternative, când este cazul.
  • Elaborează documentele de eligibilitate/ calificare.
  • Elaborează oferta financiară.
  • Estimează cheltuielile indirecte și cele necesare pentru organizarea de șantier.
  • Participă la ședințe (interne, cu beneficiarul, cu consultantul beneficiarului).
  • Prezintă oferta în fața Managementului (total cost estimat) în vederea aprobării.
  • Transmite ofertele către client.
  • Participă la negocierile ce vizează susținerea ofertei.
  • Răspunde tuturor solicitărilor beneficiarului în vederea transmiterii clarificărilor pentru oferta predată către acesta.
  • Urmărește oferta până în momentul adjudecării sau respingerii.
  • Întocmește bugetul pentru ofertele câștigate în colaborare cu Project Managerul.
Beneficii:
  • Bonuri de masă.
  • Abonament medical clinică privată.
  • Decont transport.
  • Laptop și telefon de companie.
  • Zile suplimentare de concediu de odihnă pentru angajații cu vechime.
  • Perspective de dezvoltare profesională.
  • Activități recreative cu echipa.
  • Oportunitatea de a lucra alături de o echipă de profesioniști, într-o companie cu tradiție și renume!

Descrierea companiei

Înființată în 1991 cu capital integral privat, SOMET SA este o companie cu tradiție și experiență pe piața românească, specializată în lucrări mari de infrastructură subterană și cu vastă experiență în construcții civile.

Publicat 7 Febr. 2025Reactualizat 7 Febr. 2025Expiră 9 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.