INGINER MENTENANTA TELEORMAN
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare profil electric, electromecanic, electrotehnic, energetic.
- Minimum 2 ani pe un post similar și experiență în execuție rețele.
- Cunoştinţe în domeniul electric, energetic;
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
- Execuția lucrărilor la termenul și calitatea cerută;
- Ascultare activă, schimb de informații, consultare, analiză, evaluare, acuratețe în exprimarea orala;
- Capacitate de lucru în echipă;
- Cunoștințe privind echipamentele, aparatele și materialele utilizate;
- Abilități bune de lucru cu calculatorul.
- Posesor permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Elaborarea planurilor zilnice/săptamanale de lucru pentru personalul de execuție;
- Asigură alături de Managerii Județeni managementul comenzilor de lucrări fizic, ︃︁︃︈︁︇︈︇scriptic sau prin intermediul aplicatiilor firmei;
- Urmărește îndeplinirea indicatorilor de proces cantitativi și calitativi și anunță Managerul Județean imediat ce identifică riscuri de neîndeplinire a lor;
- Urmărește termenele de executie ale lucrărilor (inclusiv lucrările subcontractate) și intervine prompt când identifică riscuri de nerespectare a lor înștiințând personalul executant și Managerul Județean;
- Urmărește încărcarea cu lucrări a personalului de execuție și intervine prompt pentru eliminarea dezechilibrelor atunci când este cazul;
- Asigură suport personalului de execuție aflat în teren și furnizează la cerere informații suplimentare pentru localizarea locului de consum/locație de lucru;
- Asigură și răspunde de închiderea comenzilor la nivelul județului;
- Urmărește completarea corectă, de către personalul executant a tuturor documentelor și a înscrisurilor la nivel județean;
- Analizează calitatea pozelor din teren și asigură refacerea lor în cazul în care clientul o solicită;
- Efectuează arhivarea tuturor documentelor și a înscrisurilor la nivel județean;
- Ia toate măsurile specifice de SSM și SU la locul său de muncă, sau în calitate de admitent și/sau șef de lucrare, atunci când își exercită aceste funcții;
- Când coordonatorii lipsesc, la dispoziția Managerului Județean, preia atribuțiile și responsabilitățile acestora conform fișei postului;
- Când Gestionarul județean lipsește, la dispozitia Managerului Județean, procedează împreună cu acesta la predarea/primirea gestiunii, pe bază de proces verbal și preia atribuțiile și responsabilitățile acestuia conform fișei postului;
- La dispoziția Managerului Județean, ajută Gestionarul județean în perioadele în care activitatea acestuia este foarte încărcată (acțiuni de casare, predări/primiri dispozitive în custodie, materiale, obiecte de inventar, mijloace fixe, etc.);
- Participă alături de Managerul Județean la verificările efectuate asupra personalului executant în ceea ce privește: respectarea procedurilor/instrucțiunilor de lucru/fișelor tehnologice, corectiudinea stocurilor, purtarea echipamentului de protectie, modul de depozitare și transport al materialelor, sculelor și dispozitive din dotare, întreținerea și exploatarea autovehicolelor/utilajelor pe care le utilizează;
- La solicitarea Managerul Județean participă împreună cu Coordonatorul Măsură Mentenanță la verificările efectuate în teren privind respectarea calității lucrărilor executate de personalul de execuție, precum și corectitudinea înregistrărilor efectuate în rapoartele de lucrări;
- Participă la întocmirea rapoartelor cu privire la activitatea de verificare efectuată în teren;
- Participă la ședințele de analiză privind activitatea centrului;
- Titularul postului asigură și răspunde de implementarea și menținerea Sistemului Integrat de Management Calitate și Mediu și aplică normele specifice SSM și SU.
Beneficii:
- Pachet salarial motivant;
- Bonusuri pentru performanță;
- Beneficii non-financiare: certificări, training etc.;
- Oportunități de dezvoltare atât profesională, cât și personală, într-un mediu profesionist și dinamic.
Descrierea companiei
Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.