Candidatul Ideal
- Absolvent al unei facultati de profil tehnic ( de ex. Politehnica/ Universitatea Tehnica);
- Cunoștințe despre principalele reglementari din domeniul managementului de proprietati imobiliare si a gestionarii activelor imobiliare;
- Experiență relevanta pe un post similar – minim 3 ani;
- Capacitatea de a învăța și de a redacta rapoarte, corespondență comercială, oferte, procese-verbale de ședințe și proceduri;
- Foarte bune abilitati de organizare a timpului de munca;
- Abilitati de comunicare si capabil de lucru eficient in echipa;
- Persoana responsabila, ordonata, organizata;
- Disponibil pentru lucru in sistem planificat cu rute zilnice si in conditii de santier;
- Limba engleza – nivel mediu;
- Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj.
Descrierea jobului
- Implementarea planurilor anuale de mentenanta agreate cu clientii;
- Participarea la realizarea auditurilor pe locatiile administrate, la preluarea clientului si ︁︀︂︃︃︉︆︁︅︉periodic (liste deficiente, testari echipamente, testari pe sisteme si scenarii, liste echipamente necesare, etc);
- Coordonarea activitatii de mentenanta si service pentru sistemele si instalatiile tehnice administrate, verificarea echipamentelor din locatii, semnalarea deficientelor identificate;
- Verificarea periodica a lucrarilor aflate in garantie, notificarea antreprenorilor generali in vederea indeplinirii prevederilor contractuale;
- Indeplinirea procedurii de mentenanta corectiva, pentru lucrarile care nu se afla in garantie;
- Contractarea de furnizori de servicii pentru lucrarile de mentenanta corectiva, respectand procedurile interne ale companiei si ale clientilor (analiza de oferte, contractare, verificare facturi, arhivare procese verbale la finalizarea lucrarilor, etc.);
- Tine legatura cu departamentele interne ale companiei, pentru toate situatiile care tin de activitatea desfasurata (contabilitate, standarde si calitate, achizitii, etc.);
- Organizarea si participarea la vizitele periodice in locatie ale clientilor;
- Planificarea si coordonarea amenajarilor si reamenajarilor din partea chiriasilor;
- Instruirea beneficiarului asupra modului de utilizare si intretinere a sistemelor;
- Pregătirea tuturor avizelor de modificare sau revizuirea avizelor de modificare emise de inspectorul de șantier;
- Inspectarea lucrarilor si instalațiilor proiectate, pentru a verifica conformitatea cu planurile și specificațiile si determinarea necesitatii unor reparații sau renovări;
- Realizarea de rapoarte si comunicarea statusului lucrarilor realizate, in mod clar și concis;
- Realizarea de estimări privind costurile, forța de muncă, materialele și zilele de lucru pentru construcții și alte proiecte ce tin de aria sa de activitate.
Descrierea companiei
- Salariu corelat cu nivelul pietei;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu profesionist;
- Cursuri și traninguri de specialitate;
- Team-buildinguri anuale;
- Tichete de masa;
- Mediu de lucru placut, atmosfera deschisa, echipa profesionista.
Publicat
14 Nov. 2024
Reactualizat
14 Nov. 2024
Expiră
14 Dec. 2024
Joburi similare