Candidatul Ideal
- Inginer absolvent al facultății de cai ferate drumuri si poduri, cu minim 3 ani experiență in coordonarea activităților din șantier;
- Cunoștințe necesare privind calitatea in construcții si privind legislația in vigoare din domeniul construcțiilor;
- cunoștințe in legislația achizițiilor publice
- Cunoștințe de operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excel), AutoCAD;
- Capacitatea de a lucra in echipa, dar si individual;
- Persoana pro activă, orientata către rezultate;
- Persoana cu bune abilitati de organizare, comunicare si planificare.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Beneficii:
- Monitorizarea execuției, din punct de vedere al cantităților, conformității cu proiectul, calității si respectării termenelor;
- Intocmire documentele de ofertare pentru participarea la licitatii: propunerea tehnica, propunerea financiara, documente de calificare.
- Emitere cereri de oferta catre furnizori/subantreprenori, comparare ofertele de pret;
- Intocmire situatii de lucrari realizate in cursul executiei,
- Organizează activitățile in șantier si fronturile de lucru in vederea încadrării in termenul de execuție. Stabilește necesarul de resurse (materiale, echipamente, personal) pe baza planului de execuție; Răspunde de gestionarea aspectelor tehnice si administrative ale șantierului;
- Coordonarea operațiunilor de aprovizionare a șantierului cu materiale si scule;
- Recepționarea documentelor care sosesc in șantiere si realizarea proceselor verbale ce privesc stadiile de execuție a lucrurilor; Verifica si aproba punerea in execuție a materialelor in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
- Propune optimizări de soluții fie in execuție, fie in vederea creșterii calității lucrărilor / diminuării costurilor de execuție si/sau optimizării timpilor de execuție.
- Sesizează eventualele erori identificate in proiect si solicita proiectantului clarificări si/sau emitere de soluții tehnice. Colaborează cu proiectanții, subcontractorii si instituțiile statului îndreptățite sa participe la verificare. Participa la ședințele de comandament;
- Participa activ la întocmirea / actualizarea graficului de execuție si urmărește respectarea acestuia
- Coordoneaza si supraveghează subcontractorii in șantiere si încadrarea acestora in termenele de execuție contractate, respectiv succesiunea activităților acestora astfel încât sa se evite eventuale blocaje /suprapuneri in execuție
- Verifica situațiile de lucrări ale subcontractorilor din punct de vedere cantitativ si calitativ
- Verifica proiectul si listele de cantități ale acestuia si participa activ la întocmirea cererilor de oferta in vederea contractării execuției lucrurilor
- Răspunde pentru aplicarea prevederilor si masurilor privind securitatea si sănătatea in munca si a normelor PSI in cadrul șantierului
- Întocmește lunar rapoarte de progres a execuției lucrărilor si prezinta planificarea lucrărilor pentru luna următoare
- Sa fie abil in a gestiona resursele umane si materiale aflate in subordinea sa este foarte important.
Beneficii:
- Se oferă autoturism, telefon si laptop de serviciu + pachet salarial motivant.
Descrierea companiei
PAVAJDEVIS este o companie cu capital integral romanesc. Executam lucrări de terasamente, pavare si montaj bordura si/sau alte elemente prefabricate, asfaltare si canalizare.
Joburi similare