INGINER CONSTRUCTOR DEPARTAMENT OFERTARE/DECONTARE
TODERICĂ SOLUTIONS SRL
5 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Esti absolvent al Facultatii de Constructii?
- Ai cunostinte utilizare calculator: programe de realizare a devizelor, Word, Excel?
- Ai o personalitate organizata si analitica?
- Iti doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionist?
Descrierea jobului
- Intocmirea propunerilor tehnico-financiare in vederea depunerii de oferte la procedurile de atribuire prin licitatii publice sau la solicitarea potentialilor ︁︈︁︁︉︁︃︃︁︃︈clienti
- Analizeaza documentatia de atribuire, identifica neconcordante si formuleaza solicitari de clarificare
- Urmareste raspunsurile de clarificare ale autoritatii contractante si tine cont de ele in elaborarea ofertei
- Colaboreaza cu partenerii de asociere si cu subcontractanti declarati in vederea intocmirii ofertei
- -Introduce datele in program special de calcul a devizelor
- Intocmeste la termen, propunerea tehnica si financiara cu respectarea documentatiei de atribuire
- Depune oferta pentru licitatie in termenul specificat
- Intocmeste situatille de lucrari
Contract pe perioada nedeterminata
Salariu competitiv+bonusuri de performanta
Descrierea companiei
Suntem o societate care activeaza in domeniul constructiilor civile, dar si industriale din anul 2017.
Societatea se afla intr-un permanent proces de perfectionare, avand totodata grija ca personalul propriu sa fie foarte bine motivat si sa aiba un nivel ridicat al conduitei profesionale.
Obiectivul de baza al societatii noastre este de a oferi servicii de inalta calitate, in vederea asigurarii conformitatii cu cerintele clientului, cu cerintele legale si reglementarile aplicabile, precum si de a creste satisfactia clentului.
Sistemul de management implementat ne permite sa avem o organizare interna eficienta, cu proceduri de lucru clar definite, rolul acestora fiind cresterea calitatii muncii noastre si implicit satisfacerea cerintelor beneficiarilor nostri.
Societatea se afla intr-un permanent proces de perfectionare, avand totodata grija ca personalul propriu sa fie foarte bine motivat si sa aiba un nivel ridicat al conduitei profesionale.
Obiectivul de baza al societatii noastre este de a oferi servicii de inalta calitate, in vederea asigurarii conformitatii cu cerintele clientului, cu cerintele legale si reglementarile aplicabile, precum si de a creste satisfactia clentului.
Sistemul de management implementat ne permite sa avem o organizare interna eficienta, cu proceduri de lucru clar definite, rolul acestora fiind cresterea calitatii muncii noastre si implicit satisfacerea cerintelor beneficiarilor nostri.
Publicat
13 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
13 Dec. 2024
Joburi similare