Inginer constructor departam. executie si ofertare
SC DAS SRL
6 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Absolvent de studii superioare in domeniul constructiilor;
Cunoștințe de utilizare a MS Office și Autocad;
Cunostintele de WinDev constituie un plus;
Cunoașterea legislației în domeniu;
Capacitatea de coordonare a echipei din subordine;
Abilități de planificare și organizare;
Disponibilitate la deplasări;
Inițiativă, seriozitate, atenție la detalii, găsirea rapidă de soluții eficiente, respectarea termenelor limită.
Cunoștințe de utilizare a MS Office și Autocad;
Cunostintele de WinDev constituie un plus;
Cunoașterea legislației în domeniu;
Capacitatea de coordonare a echipei din subordine;
Abilități de planificare și organizare;
Disponibilitate la deplasări;
Inițiativă, seriozitate, atenție la detalii, găsirea rapidă de soluții eficiente, respectarea termenelor limită.
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
Departament Executie:
Răspunde de gestionarea resurselor umane și materiale conform planificărilor și bugetelor proiectelor (echipe proprii și ︁︀︂︃︃︇︅︀subcontractori);
Întocmește situațiile de lucrări;
Verifică situațiile de lucrări și facturile furnizorilor și subcontractorilor;
Asigură rezolvarea promptă a situațiilor apărute și informează echipa de management cu privire la acestea;
Verifică și își asumă responsabilitatea pentru proiectul coordonat;
Caută soluții eficiente de execuție în conformitate cu graficul contractual;
Raportează eventualele neconcordanțe din proiect către beneficiar și echipa de management;
Întocmește cartea construcției și alte documente necesare conform legii sau cerințelor beneficiarului;
Verifică și răspunde de profitabilitatea, productivitatea și calitatea lucrărilor executate;
Redactează rapoarte zilnicie/săptămânale/lunare exacte privind evoluția lucrărilor și a bugetelor administrate;
Răspunde de respectarea termenelor stabilite prin contract;
Monitorizează progresul fizic și economic aferent proiectelor supervizate.
Departament Tehnic – ofertare:
Elaborarea ofertelor tehnice și comerciale pentru proiecte de construcții civile;
Colaborarea strânsă cu echipa de proiectare și cu departamentul de achiziții pentru a obține cele mai bune soluții tehnice și comerciale;
Calcularea costurilor și estimarea resurselor necesare pentru fiecare proiect;
Identificarea și evaluarea riscurilor potențiale și propunerea de soluții adecvate;
Participarea la întâlniri cu clienții și furnizorii pentru a clarifica cerințele și a oferi suport tehnic;
Monitorizarea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante pentru ofertare;
Asigurarea respectării termenelor limită și a calității în procesul de ofertare.
Beneficii:
Salariu atractiv, diurnă, tichete de masă, laptop, telefon.
Departament Executie:
Răspunde de gestionarea resurselor umane și materiale conform planificărilor și bugetelor proiectelor (echipe proprii și ︁︀︂︃︃︇︅︀subcontractori);
Întocmește situațiile de lucrări;
Verifică situațiile de lucrări și facturile furnizorilor și subcontractorilor;
Asigură rezolvarea promptă a situațiilor apărute și informează echipa de management cu privire la acestea;
Verifică și își asumă responsabilitatea pentru proiectul coordonat;
Caută soluții eficiente de execuție în conformitate cu graficul contractual;
Raportează eventualele neconcordanțe din proiect către beneficiar și echipa de management;
Întocmește cartea construcției și alte documente necesare conform legii sau cerințelor beneficiarului;
Verifică și răspunde de profitabilitatea, productivitatea și calitatea lucrărilor executate;
Redactează rapoarte zilnicie/săptămânale/lunare exacte privind evoluția lucrărilor și a bugetelor administrate;
Răspunde de respectarea termenelor stabilite prin contract;
Monitorizează progresul fizic și economic aferent proiectelor supervizate.
Departament Tehnic – ofertare:
Elaborarea ofertelor tehnice și comerciale pentru proiecte de construcții civile;
Colaborarea strânsă cu echipa de proiectare și cu departamentul de achiziții pentru a obține cele mai bune soluții tehnice și comerciale;
Calcularea costurilor și estimarea resurselor necesare pentru fiecare proiect;
Identificarea și evaluarea riscurilor potențiale și propunerea de soluții adecvate;
Participarea la întâlniri cu clienții și furnizorii pentru a clarifica cerințele și a oferi suport tehnic;
Monitorizarea și actualizarea constantă a bazei de date cu informații relevante pentru ofertare;
Asigurarea respectării termenelor limită și a calității în procesul de ofertare.
Beneficii:
Salariu atractiv, diurnă, tichete de masă, laptop, telefon.
Descrierea companiei
http://www.das.ro/
Publicat
3 Sept. 2024
Reactualizat
3 Sept. 2024
Expiră
3 Oct. 2024