Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

INGINER CONSTRUCTII CIVILE

Vamt Expert Imob S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Are o experienta considerabila in domeniul constructiilor civile

- Responsabilitate, insistenţă, perseverenţă, competiţionalitate, echilibru şi stăpânire de sine, corectitudine, capacitate de lucru în condiţii de stres, preocupare pentru perfecţionarea pregătirii profesionale

Descrierea jobului

Obiectivele postului:
  • Asigurarea comunicarii cu partenerii din cadrul proiectului si respectarea obligatiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.
  • ︁︀​︂︃︃​︇︃​︁︃︂
  • Participa la intocmirea ofertei alaturi de compartimentul Ofertare, asumandu-si preturile la materiale, manopera si utilaje; face propuneri privind graficul de executie si fluxul de numerar aferent
  • Pregatirea si organizarea planurilor de activitate in cadrul proiectului si asigurarea resurselor necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
  • Studiaza caietul de sarcini si se pronunta asupra posibilitatilor tehnice si economice de realizare ale obiectivului.
  • Administreaza bugetul proiectului in conformitate cu procedurile interne aplicabile si cu conditiile finantatorului.
  • Valorificarea si dezvoltarea oportunitatilor pe durata implementarii proiectului.

Descrierea sarciniilor:
- Studiaza Proiectul de Autorizare a Constructiei, prevederile Certificatului de Urbanism, prevederile Acordului unic, Autorizatiei de construire, proiectul ︁tehnic si detaliile de executie, documentatia tehnico – economica
- Desface proiectul pe faze si operatiuni, intocmeste graficul de executie detaliat si fluxul de numerar aferent cu incadrarea in termenul si bugetul incredintat pentru efectuarea lucrarii
- Face selectia de subcontractori ai societatii pentru executia proiectului si stabileste pentru activitatea acestora bugetul maxim, termenele limita de predare precum si standardele de calitate asteptate
- Negociaza cu subcontractorii in limitele de competenta stabilite de directorul general sau de Directorul de proiecte si incheie contracte cu firme de constructii pentru executarea lucrarilor
- Supervizeaza activitatea sefului/sefilor de santier/echipelor care asigura realizarea lucrarilor, precum si activitatea subcontractorilor, reprezentand societatea in relatia cu acestia
- Informeaza in scris, periodic, conducerea societatii cu privire la stadiul fizic si valoric al executiei lucrarilor, respectarea graficului de executie, incadrarea in bugetul aprobat
- Identifica si aduce la cunostinta conducerii societatii acele riscuri care apar si nu pot fi evitate, legate de specificul domeniului de activitate
- Informeaza in scris conducerea societatii despre toate problemele ivite in relatia cu investitorul, autoritatile locale, subcontractorii si despre orice alte probleme, va depune toate eforturile si/sau va solicita asistenta conducerii societatii pentru solutionarea acestora
- Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte periodice catre finantatori, parteneri si beneficiari cu respectarea datelor prevazute in contracte.
Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect.

- Participa la sedintele lunare de productie organizate la sediul societatii

- Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei.Organizeaza si conduce sedintele saptamanale de analiza cu subcontractorii si cu personalul propriu privind derularea lucrarilor

- Gestioneaza sistemul de management al calitatii la nivel de santier

- Stabileste specificatia posturilor si organigrama santierului pe care il conduce.

- Analizeaza si monitorizeaza saptamanal: graficele de lucrari, planurile de actiune stabilite in vederea diferitelor probleme ce pot sa apara, planul de aprovizionare, programul de lucru

- Stabileste atributiuni, sarcini, responsabilitati pentru personalul din subordine colaborand cu biroul resurse umane pentru intocmirea fiselor de post

- Estimeaza, programeaza si solicita din timp resursele umane pe specialitati (personal propriu si subantreprenori) conform graficului de executie

- Stabileste necesarul de instruire, planul de promovare pentru personalul din subordine

- Asigura managementul comunicarii prin coordonarea intregului flux de informatii care intra sau iese din proiect ( catre beneficiar, proiectant, consultanti, subcontractanti, autoritati publice, companie)
- Coordoneaza in permanenta relatiile cu subantreprenorii, clienti, beneficiari, diriginti de santier pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii

- Intocmeste calculatii de pret pentru anumite activitati, postcalcule ale activitatilor proiectului

- Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.
-Face propuneri de imbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse.

- Evalueaza impactul proiectului si il comunica conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect.

- Raspunde de respectarea termenelor stabilite prin contracte si de veridicitatea si corectitudinea rapoartelor intocmite pentru finantator, parteneri si beneficiari.

- Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.

- Raspunde de luarea tuturor masurilor tehnice, organizatorice, igienico-sanitare sau de alta natura stabilite de angajator in Planul de prevenire si protectie in urma evaluarii riscurilor, pentru asigurarea securitatii si sanatatii angajatilor din subordine.

- Raspunde de respectarea procedurilor de lucru generale specifice (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
- Respecta si asigura cunoasterea si aplicarea Regulamentului Intern si a Regulamentului de Organizare si Functionare de catre intreg personalul din subordine.


- Participa la toate evenimentele proiectului ( receptii pe faze determinante, receptii partiale sau finale, inclusiv receptia lucrarilor subcontractantilor) asigurand pregatirea adecvata a acestora
- Instiinteaza beneficiarul cu privire la indeplinirea conditiilor de receptie la terminarea lucrarilor si receptia finala
- Vizeaza situatiile de lucrari si facturile subcontractorilor dupa ce au fost controlate de seful de santier
- Face evaluarea finala la terminarea lucrarilor (modul si nivelul in care au fost atinse obiectivele proiectului)
- Intocmeste documentele si urmareste restituirea garantiilor de buna executie pentru lucrarile finalizate

Descrierea companiei

Societatea noastra dezvolta cel mai mare si ambtios proiect din Ploiesti!
Calitatea materialelor si atentia la detaliile de executie, seriozitatea si experienta actionariatului societatii de peste 20 de ani, in productia de materiale de constructii si bricolaje, sunt elementele ce recomanda din plin acest proiect de anvergura si mare angajament.
Puteti transmite CV si la adresa secretariat@rezidentialvest.ro
Publicat 16 Oct. 2024 Reactualizat 16 Oct. 2024 Expiră 15 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.