Candidatul Ideal
- Studii superioare in constructii, domeniul juridic sau alte domenii tangente
- Experienta minim 2 ani în domeniu, preferabil in partea de ofertare (calificare/precalificare achizitii publice)
- Candidatul ideal este proactiv, organizat, colaborativ si adaptabil, acordand atentie la detalii, fiind capabilsa gestioneze eficient cerinele si provocrile procesului de ofertare
- Cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel, Powerpoint, PDF editor)
- Experienta in gestionarea licitatiilor publice si utilizarea platformei SEAP
- Abilitati avansate de comunicare si lucru in echipa
- Capacitate buna de planificare, organizare si sinteza
- Buna gestiune si implicare in rezolvarea situatiilor diverse si specifice activitatii de ofertare
- Reprezinta un avantaj cunostinte legislative in domeniul achizitiilor
- Reprezinta un avantaj cunoasterea limbilor straine precum engleza si/sau germana
Descrierea jobului
- Analizează zilnic oportunitățile apărute în SEAP și descarcă documentația completă a achizițiilor la care hotărăște conducerea să participe.
- Analizează caietele de sarcini primite de la client sau descărcate de pe SEAP.
- Întocmește documentația tehnică de calificare, solicită clarificări dacă este cazul, semnează și încarcă documentele în SEAP.
- Menține și actualizează permanent baza de date cu proiectele executate, echipamentele utilizate și personalul calificat necesar.
- Asigură completitudinea documentației, o opișează și verifică înainte de depunere.
- Analizează documentația proiectelor în vederea întocmirii documentelor de calificare/precalificare, experiență similară, capacitate tehnică și formularistică.
- Execută activitățile/documentațiile specifice de ofertare și contractare a lucrărilor în raport cu obiectivele aprobate de conducere.
- Comunică strâns cu echipa de ofertare în ceea ce privește cerințele documentației și abordarea acestora pentru a crea o ofertă completă și competitivă.
- Colaborează cu alte departamente pentru obținerea documentelor necesare, precum avize, certificate tehnice și orice alte documente.
- Comunică cu furnizorii și partenerii externi pentru a colecta informații relevante, a obține documentele necesare (certificări, propuneri tehnice, fișe tehnice, etc.).
- Verifică și arhivează documentele finale pentru conformitate și trasabilitate.
Descrierea companiei
STRABAG
Progresul începe cu noi.
Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.
Construiește-ți viitorul alături de noi!
Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.
- 15 Ian. 2025
Inginer constructor -departament ofertare
INTERTRADE GROUP LTD SRL BACAU
Bacau1200 - 2000 EUR net / lună