-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Inginer Calitate Client

STABILUS ROMANIA S.R.L
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidatul Ideal:

Studii universitare în domeniul ingineriei (de exemplu mecanică, electronică, știința materialelor.);
Cunoștințe solide de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
Raportări 8D, analize cauză rădăcină, metode 7Q;
Abilități de lucru în echipă și în condiții de stres;
Titularul postului trebuie să acționeze preventiv în ceea ce privește siguranța personală, cât și a colegilor;
Abilităţi de rezolvare a problemelor, gândire analitică, orientat spre rezultate si îmbunătăţire;
Limbă engleză: nivel avansat;
Minimum 1 an experienta in domeniu;
Limba germană poate constitui avantaj;

Descrierea jobului


Descrierea jobului si obiectivele postului:

Deținătorul funcției este responsabil pentru asigurarea calității pieselor produse, pentru modalitatea în care ︅︂​︁︄​︆​︄︁se aplică normele de control al produselor, raportând orice neconcordanța care apare;
Coordonează funcționarea corectă a echipamentelor de măsurare și întocmește rapoarte și documente cu privire la asigurarea și controlul calității;
De asemenea, este responsabil pentru îmbunătățirea continuă a sistemului de calitate, a proceselor și procedurilor de producție, evaluând problemele legate de calitate apărute de la clienți sau pe plan intern, definind cauzele care au generat aceste probleme și definind soluții practice pentru prevenție în viitor.
Sarcini esentiale:

1. Asigurarea calitatii
Intocmirea documentatiei si clarificarea reclamatiilor interne;
Imbunatatirea continua a proceselor si a reperelor produse (RIAP) si rezolvarea rapoartelor 8D;
Asigurarea si controlul calitatii reperelor/blocarea reperelor necorespunzatoare;
Gestionarea magaziei de piese blocate. Solutionarea reperelor blocate prin avizari speciale;
Instruirea si informarea angajatilor in privinta utilizarii corecte a instrumentelor de verificare, a completarii corecte a formularelor si fiselor de control cat si aducerea Ia cunostinta a problemelor actuale de calitate;
Urmarirea trasabilitatii documentelor si materialelor in procesul de productie si documentarea oricaror nereguli aparute;
Participarea Ia intalnirile regulate cu productia pentru solutionarea problemelor privind controlul calitatii si scaderea numarului de rebuturi;
Asigura calitatea reperelor ce intra in procesul de productie prin metode specifice de receptie a marfii.

2. Controlul calitatii:
Verificarea corectitudinii inregistrarilor de date din SAP (ZDIP), a datelor din formularele privind numarul de rebuturi si retusari;
Corectarea in sistem a tuturor neregulilor aparute precum si intocmirea unui raport lunar a acestora;
Inspectarea punctelor de control privind: curatenia si ordinea, existenta tuturor documentelor necesare, corectitudinea acestora conform stadiului de modificare si asigurare a stocului necesar de fise de control. Verificarea corectitudinii completarii fiselor de control;
Inventarul mijloacelor de verificare si monitorizare a functionalitatii si integritatii acestora, etichetarea si introducerea in sistem a mijloacelor de verificare nou achizitonate si semnalarea necesitatii de reparatii sau calibrari, periodice sau accidentale;
Efectuarea de teste, in colaborare cu departamentele responsabile, pentru echipamentele de masurat integrate si documentare acestor rezultate; monitorizarea instalatiilor automate de productie ce includ dispozitive de masurat si semnalarea erorilor repetate;
Efectuarea de teste de laborator;
Supravegherea autocontrolului executiei. Verificarea aleatorie sau sistematica a modului de efectuare a autocontrolului executiei;
Blocarea oricaror repere suspecte atat pe fluxul tehnologic, cat si Ia controIul final precum si clarificarea situatiei in termen de 24 de ore;
Verificarea modului de transport si de stocare a subansamblelor si reperelor finite. Raportarea neregulilor ce conduc Ia distrugerea sau lovirea de repere, montarea gresita de subansamble transportate necorespunzator si afectarea calitatii materialelor de productie;
Efectuarea de audituri de proces si produs. lntocmirea documentatiei si urmarirea masurilor stabilite in urma auditurilor.
Sarcini secundare:
Realizarea avizarilor de control pasiv; audituri interne de proces si produs;
Implicarea in conceperea masinilor, utilajelor si dispozitivelor noi;
Titularul postului este obligat sa respecte sistemul deorganizare stabilit precum si instructiunile de lucru si sa actioneze in consecinta;
Participă la școlarizarea pe utilaje, școlarizarea privind calitatea, îmbunătățirea continuă, școlarizări de calificare, șantiere îmbunătățire continuă și școlarizarea noilor angajați;
Indeplinirea altor sarcini primite de la şeful de companiei

Descrierea companiei

Grupul Stabilus are sediul in Koblenz, Germania din 1934 si este cunoscut la nivel global pentru traditia in dezvoltarea produselor inovatoare ce isi propun sa aduca confort in tehnologii. Producem arcuri pe gaz, amortizoare de combatere a vibratiilor si actuatoare electromecanice ce sunt utilizate in multe sectoare industriale din lume: automotive, mobilier, servicii de constructii, produse tehnologice si echipamente de reabilitare medicala. Pe aceasta baza, Stabilus ofera angajatilor sai perspective interesante, conditii excelente de lucru si beneficii suplimentare si in Romania - unde compania se dezvolta de mai bine de 17 ani cu cele doua fabrici pe care le are in prezent: fabrica Gas Springs si fabrica Powerise - cu aproape 1400 de angajati. Sabilus - Your motion, our solution!

Daca doriti sa faceti parte din familia noastra, dar doriti alt rol - puteti aplica! Avem multe departamente care au nevoie de colegi cu experienta, poate esti ceea ce cautam! Departamente de - Cercetare Dezvoltare/ Inginerie - Echipamente și procese - Mentenanță - Calitate - Achiziții - Financiar și Contabilitate - Resurse Umane - Producție - Logistică - Optimizare și procese - Administrativ - SSM și mediu

Publicat 22 Oct. 2024 Reactualizat 19 Nov. 2024 Expiră 21 Nov. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.