Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Inbound Assistenza Clienti italiana, Bacau si Brasov

SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL
45 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Angajam urgent in sediile din Bacau si Brasov pe perioada nedeterminata, personal vorbitor de limba italiana, pentru activitate de Call Center, pentru proiecte de Inbound Customer Care.


Se lucreaza din sediul din BACAU sau BRASOV, program de 8/ 6/ 4 ore L- S in intervalul 09.00- 21.00, in ture.

Descrierea jobului

Cerinte:

- abilitati excelente de comunicare verbala in limba italiana;
- persoane pozitive, calme, rabdatoare;
- cunostinte medii de ︁︀​︈︈​︈︈​︁︉︃utilizare PC, rapiditate in tastare, multitasking;
- experienta anterioara pe activitati de Call Center in limba italiana, constituie un avantaj.


Responsabilitati:

- gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor;
- oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈si nevoile clientilor;
- respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte;
- respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai.

Beneficii:

- mediu profesionist de lucru, colegi simpatici;
- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;
- pachet salarial fix de 3500, compus din salariu plus tichete de masa de 35 de Lei la 8 ore lucrate, plus bonus de prezenta, cu posibilitatea de evaluare si marire salariala in cel mai scurt timp;
- partea variabila consta in bonusuri de performanta si alte premii, in functie de rezultate, plus un Bonus de 300 de Lei pentru fiecare persoana recomandata si angajata prin programul Porta un Amico;
- training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu;
- teambuilding-uri.

Descrierea companiei

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.

Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.

Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.

Publicat 20 Iun. 2024 Reactualizat 27 Iun. 2024 Expiră 20 Iul. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.