Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

HR - SPECIALIST RESURSE UMANE

S.C. OK GUARD SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal
- Experiență anterioara administrare personal, minim 5 ani;
- Absolvent/a studii superioare;
- Cunoștințe avansate de legislația muncii;
- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;
- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;
- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;
- Competente de comunicare si relaționare;

Descrierea jobului

HR - specialist resurse umane
Peste 5 ani de experiență în Resurse umane / PsihologieCandidatul Ideal
- Experiență anterioara administrare ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄personal, minim 5 ani;
- Absolvent/a studii superioare;
- Cunoștințe avansate de legislația muncii;
- Cunoștințe MS Office (in special Excel si Word) la nivel mediu-avansat;
- Persoana responsabila, dinamica, orientata spre îndeplinirea obiectivelor complet, corect si la termenele stabilite;
- Atitudine profesionala, integritate, capacitate de organizare si planificare;
- Competente de comunicare si relaționare;
Descrierea jobului
- NU se ocupa de salarizare si de interviuri de personal
- Fluctuatia de personal la nivel de saptamana este de 3-5 persoane
- Intocmeste contractele de munca, deciziile si actele adiționale privind relațiile de munca ale salariaților;
- Pregăteste şi arhiveaza acte legate de contractul de muncă al angajaților, modificări salariale, rapoarte disciplinare, concedii medicale si alte documente similare;
- Gestioneaza dosarele de personal;
- Inregistrează in Revisal noii angajați, modificări de contract, inchidere contracte, conform legii;
- Intocmeste adeverințe, tine evidența concediilor, învoirilor şi absențelor nemotivate;
- Se ocupa de relația cu furnizorii de protectia muncii si medicina muncii si se asigura ca toți angajații au controlul de medicina muncii conform legislației;
- Completeaza si transmite registrul de evidenta al salariaților conform legii;
- Tine legatura cu furnizorii de cursuri de perfectionare si inscrie angajatii conform solicitarilor primite;

Va oferim:
- Contract individual de munca, perioada nedeterminata;
- Laptop si telefon de serviciu;
- Suport din partea colegilor si a conducerii.
- Salariu net 3.500 - 4.000 lei

Program de lucru: Luni-Vineri, 08:00 - 14:00 SAU 08:00 - 16:30 (6 ore sau 8 ore).

Acceptam PFA sau Microintreprindere
Descrierea companiei
Grup de societati fondat din anul 1994.

Descrierea companiei

OK GUARD SRL, este o societate română cu capital integral privat, care a fost înfiinţată în 1994, în baza legii 31/1990 privind societăţile comerciale, fiind autorizată de Ministerul Administratiei si Internelor conform legii nr.333/2003, cu licentele de functionare nr: 2952/P din 05.07.2017 si 4253/T din 08.06. 2017, reinnoite în 2020 , membru al Asociatiei Internationale a Şefilor de Politie – Washington – SUA și de INSPECTORATUL NAȚIONAL PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ cu Autorizatia nr. 756/2021 “ Instalare și Întreținere a Sistemelor și Instalațiilor de Semnalizare, Alarmare și Alertare în caz de Incendiu “ cu o cifra de afaceri în 2020 de 14.500.000 lei. OK GUARD face parte din OK GROUP alături de OK Exchange (Case de schimb valutar) și OK Credo (Case de Amanet).
Publicat 9 Sept. 2024 Reactualizat 16 Sept. 2024 Expiră 9 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.