HR Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
🎓 Studii superioare;
💼 Experiență de cel puțin cinci ani într-o poziție similară (preferabil în industria IT);
🌐 Cunoștințe de limba engleză;
🖥️ Cunoștințe solide ale pachetului Microsoft Office (Excel/Word/Outlook);
📜 Cunoștințe temeinice în legislația muncii și recrutare;
🗣️ Abilități de comunicare asertivă și adaptabilitate în interacțiunile cu colegii și candidații.
Inteligență emoțională și capacitate de gestionare a aspectelor umane este, de asemenea, un factor determinant, necesar în comunicarea pe întreaga verticală ierarhică – de la simplu angajat la manager general.
Descrierea jobului
📋 Organizarea și gestionarea procesului de recrutare specific domeniului IT (elaborarea anunțurilor de angajare, selecția CV-urilor, ︁︀︂︃︃︇︁︆︄intervievarea și testarea candidaților);
🏁 Realizarea procesului de integrare (induction/onboarding) și de ieșire (exit);
📢 Comunicarea procedurilor interne către echipă;
🎉 Implicarea în organizarea diverselor evenimente pentru echipă (teambuilding, training-uri, conferințe, petrecere de Crăciun etc.);
🗂️ Coordonarea activităților de salarizare și administrare de personal (angajări, încetări de contracte, pontaje etc.);
🤝 Menținerea legăturii cu echipa și oferirea de suport în implementarea inițiativelor și proiectelor departamentului de Resurse Umane;
📞 Comunicarea și colaborarea eficientă cu celelalte departamente din cadrul companiei, precum și cu furnizorii externi de servicii de recrutare, salarizare și administrare de personal;
📈 Realizarea de rapoarte și analize privind indicatorii de HR, pentru a sprijini deciziile strategice ale companiei.
Beneficii
💰 Pachet salarial competitiv, corelat cu experiența și cunoștințele tale;
⏰ Program de lucru între 9 și 17.00, cu o doză de flexibilitate care să permită un echilibru mai bun între viața profesională și cea personală;
📈 Oportunități de dezvoltare profesională;
🤝 Sprijin din partea unor furnizori externi pentru gestionarea eficienta a activităților privind recrutarea, administrarea de personal, salarizarea si consultanța în domeniul resurselor umane.
Descrierea companiei
Noi suntem Accountess - o echipă de peste 50 de specialiști în consultanță financiar-contabilă și fiscală, evidență contabilă, resurse umane și audit. Suntem co-participanți la calitatea vieții profesionale a partenerilor noștri și consultanții de care orice afacere are nevoie.
Compania pentru care recrutăm este o companie de software independentă, furnizor de sisteme de comandă și control pentru piața de Apărare și Securitate Națională și integrator de soluții software.
-
-
- 5 Nov. 2024
HR Specialist (People&Culture Supervisor)
PRIMARK MAGAZINE S.R.L.
Cluj-Napoca, Floresti, Baciu, Gilau