HR Generalist
BRISE GRAINS S.A.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Capacitate de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa;
- Experienta anterioara in domeniul resurselor umane sau intr-o pozitie similara;
- Cunostinte solide in legislatia muncii;
- Cunoștințe de operare calculator: MS Office, Internet, softuri salarizare;
- Cunoștințe de limba engleză : nivel mediu/avansat;
- Curs inspector resurse umane;
Descrierea jobului
Administrare personal:
- intocmire contracte individuale de munca, fise post, acte aditionale, decizii desfacere contracte munca, procedura de cercetare disciplinara ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈prealabila, etc, intocmire adeverinte diverse, note de lichidare angajati,etc;
- transmite datele în REVISAL referitoare la noile contracte individuale de munca, modificarile din actele aditionale, suspendarile de activitate, detasare, corectiile si incetarea activitatii;
- pastrarea si arhivarea adecvata a documentelor de personal ale actualilor si fostilor salariati, precum si a documentelor legate de salarizarea lunara;
- Intocmire si /sau actualizare fise de post si profilele de competenta cand este necesar;
- responsabil de efectuarea anuala, respectiv la angajare, a controlului medical obligatoriu;
- mentinerea legaturii cu furnizorul serviciilor medicale de medicina muncii, cu reprezentantul SSM;
- completarea și semnarea fiselor de protecția muncii și organizarea de instruiri periodice alaturi de colaboratorul extern;
- intocmire adeverinte pentru medic, adeverinte de vechime in munca si alte tipuri de adeverinte solicitate de salariati, adrese dosare popriri si evidenta stingerii acestora;
- reprezentarea in relația cu institutiile statului: Inspectoratul Teritorial de Munca, Casa de Pensii, Agenția pentru Ocuparea Fortei de Muncă, Casa de sanatate, Institutul Național de Statistica;
- recuperarea sumelor din concediile medicale prin notificare CASMB;
- elaborarea, intocmirea si actualizarea Organigramei atat la nivel intern cat si la nivel de Grup.
- intocmire și publicare anunțuri de angajare;
- organizarea și desfășurarea interviurilor de angajare, transmiterea feedback-ului intern și realizarea ofertelor de angajare;
- asigurarea suportului necesar echipei de management cu privire la procesul de recrutare si evaluare interna;
- coordonarea procesului de on-bording pentru noii angajati;
- elaborarea și implementarea sistemelor de evaluare a performantei angajaților;
- identificarea necesităților de formare profesionala și organizarea programelor de training și dezvoltare pentru angajați;
- gestionarea politicilor de salarizare și beneficii, research pe parte de colaboratori in privința pachetelor de compensare și beneficii;
- elaborarea, organizarea și implementarea activităților de tip teambuilding și activități profesionale cu întreaga echipe și pe departamente;
- gestionarea și medierea conflictelor de muncă în relațiile interumane;
- coordonare proces end - to - end investigatii disciplinare;
- crearea si /sau actualizarea politicilor si procedurilor specifice de HR;
- dezvoltare si implementare strategii si initiative de HR aliniate cu strategia generala de business;
- sprijinirea nevoile actuale si viitoare ale business-ului prin dezvoltarea, implicarea, motivarea si mentinerea capitalului uman;
- supervizare proces de evaluare a performantelor care sa duca la performante ridicate;
- intocmire si actualizare bugetul anual de HR;
- intocmirea documentatiei necesare incadrarii in munca a cetatenilor straini (avize munca, permise sedere);
- gestionarea dosarelor de popriri si transmiterea raspunsurilor catre executori/institutii emitente;
- introducere in baza de date (program de salarizare B-org) a informatiilor necesare calcului salarial (pe baza documentelor justificative), intocmire nota contabila, declaratie D112 si dosar recuperare FNUASS/FAAMBP;
- inregistrarea in contabilitate a extraselor bancare aferente platilor salariale;
- verifica datele legate de pontajul zilnic si lunar al salariatilor;
- calculul lunar al tichetelor de masa cuvenite fiecarui salariat , - intocmire si plasare comanda de tichete de masa;
- planificarea concediilor de odihna la nivel de companie;
- intocmirea lunara a provizionului cu privire la concediile de odihna neefectuate;
- intocmirea de rapoarte cu privire la evolutia costurilor salariale si a numarului de personal;
- asigura intreaga gama de rapoarte statistice necesare autoritatilor, precum si orice raport de activitate necesar managementului;
- salariu atractiv;
- tichete masa;
- prime sarbatori;
- acces la servicii medicale de tip abonament la pret preferential;
- pranz oferit de catre companie o data pe saptamana;
- sistem munca hibrid (1 zi/saptamana)
Descrierea companiei
- Achizitionarea si comercializarea de cereale, seminte de cereale, plante tehnice, plante furajere, comercializarea de seminte, pesticide, ingrasaminte si motorina.
- Asiguram servicii de depozitare a cerealelor in silozurile proprii, care sunt amplasate strategic la nivel national, oferind astfel partenerilor, posibilitatea de depozitate in cele mai bune conditii si in cel mai eficient mod.
- Servicii de transport rutier: firma detine un parc auto cu 30 de tiruri ce pot asigura transportul de cereale si ingrasaminte atat la nivel national cat si international
- Servicii de transport fluvial si maritim, firma avand posibilitatea de a ridica marfa din toate porturile fluviului Dunarea si transferul in portul Constanta.
- Servicii de inspectie si control pentru calitatea marfurilor.
Publicat
4 Sept. 2024
Reactualizat
4 Sept. 2024
Expiră
4 Oct. 2024
Joburi similare