Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

HR and Payroll Specialist

Accace Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Să ai experiență în domeniul salarizării și administrării resurselor umane minim 3 ani.
  • Să ai cunoștințe în domeniul legislației muncii și al procesele de salarizare.
  • Să ai competențe avansate în utilizarea Excel și alte instrumente de raportare.
  • Să stăpânești limba engleză – nivel business mediu (scris și vorbit).
  • Familiaritatea cu aplicații specifice, precum DP Payroll și SAP, reprezintă un plus.
  • Experiența cu sisteme de ticketing reprezintă un avantaj.
  • Să ai capacitate de a comunica clar și profesionist cu angajații.
  • Să ai abilitatea de a gestiona eficient întrebările și solicitările multiple într-un mediu dinamic.
  • Să fii proactiv, orientat către soluții și să ai dorința de a învăța continuu.
  • Să ai o atitudine pozitivă, cu un puternic simț al responsabilității și al orientării către detalii.
  • Să îți placă să lucrezi într-o echipă, să poți oferi ajutor colegilor pentru a se dezvolta, dar să te preocupe, în același timp, și propria dezvoltare profesională căutând informații noi și fiind la zi cu legislația în vigoare.

Descrierea jobului

  • Oferirea de răspunsuri clare și prompte angajaților clientului la diverse întrebări legate de salarizare, beneficii și alte aspecte conexe, utilizând sistemul de ticketing al companiei.
  • Explicarea fluturașilor de salariu angajaților clientului și clarificarea tuturor detaliilor referitoare la deduceri, beneficii sau alte componente salariale.
  • Participarea la activități generale legate de salarizare, cum ar fi verificarea datelor pentru procesarea salariilor, asigurarea corectitudinii informațiilor și sprijinirea echipei în identificarea și rezolvarea eventualelor discrepanțe.
  • Generarea și analizarea unor rapoarte legate de salarii, beneficii și alte date esențiale pentru departamentele implicate.
  • Colaborarea cu echipele alocate pe client si cu cele interne ale acestuia pentru implementarea sau optimizarea proceselor de salarizare.
  • Gestionarea activităților administrative, precum întocmirea documentelor sau actualizarea dosarelor de personal.
  • Verificarea și asigurarea conformității cu legislația muncii în activitățile zilnice.
  • Oferirea de suport în diverse proiecte de administrare de personal si salarizare, precum analize de date, implementarea de politici interne sau alte inițiative specifice.

Ce iti oferim:
  • Tichete de masa
  • Tichete culturale
  • Abonament medical la o clinica privata
  • Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
  • Concediu de studiu platit
  • Zile extra de concediu de odihna
  • Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/conferinte externe
  • Abonament Bookster
  • Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook – Accace Careers Romania – si fii parte din #accacelife!

Descrierea companiei

Accace Romania was founded in Bucharest in 2007. Understanding the needs of our clients to have all internal processes managed under one umbrella, we have developed into a proactive consultancy and outsourcing partner who bridges the gap between needs and solutions, by combining smart and streamlined technology with a holistic approach. Today, we offer accounting, reporting, payroll, HR administration services, tax and corporate advisory and legal consultancy through an affiliated law firm. At international level, we are engaging over 800 specialists who have vast experience in handling small to large scale multi-country BPO projects for over 2,000 clients from various industries.

Accace operates internationally as Accace Circle, a co-created business community of like-minded BPO providers and advisors who deliver outstanding services with elevated customer experience and erase the borders of service delivery. Covering over 50 jurisdictions with nearly 2,500 professionals, we support more than 15,000 customers, mostly mid-size and international Fortune 500 companies from various sectors, and process at least 200,000 pay slips globally.

Publicat 14 Febr. 2025Reactualizat 14 Febr. 2025Expiră 16 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.