Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

HR admin assistant Timisoara

Accace Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

„Esti o persoana organizata si atenta la fiecare mic detaliu? Iti place sa vii in intampinarea provocarilor si deseori adopti o atitudine proactiva? Atunci trimite-ne CV-ul tau si vino sa cunosti echipa noastra de Payroll!”

Iti plac puzzle-urile?

Atunci te afli in locul potrivit deoarece gestionarea documentelor de angajare poate semana uneori cu un puzzle! Daca esti o persoana foarte bine organizata, care nu renunta pana cand toate documentele sunt in dosarul lor, chiar tu poti fi viitorul nostru coechipier!

Echipa Accace este in cautarea unui HR Admin Assistant entuziast care sa se alature echipei de payroll.

Descrierea jobului

Ce implică rolul tău
  • Intocmirea si administrarea documentelor de personal
  • Gestionarea documentelor de angajare (contracte de munca standard, acte ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄aditionale si alte documente specifice legislatiei muncii si securitatii sociale)
  • Actualizarea permanenta a bazei de date a angajatilor si asigurarea corectitudinii datelor
  • Primirea si sortarea certificatelor de concediu medical
  • Completarea certificatelor medicale pe baza informatiilor oferite de consultantii responsabili de salarizare
  • Intocmirea si eliberarea adeverintelor solicitate de clienti pentru salariatii acestora (banca, asigurat, generale etc), in conformitate cu procedurile de lucru specifice departamentului si cu respectarea legislatiei in vigoare
  • Scanarea si arhivarea documentelor de personal

Ce ne dorim de la tine
  • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare
  • Experienta in domeniul administrarii de personal de minim 6 luni
  • Experienta in procesarea si completarea concediilor medicale
  • Detinerea certificatului de „Inspector resurse umane”
  • Cunostinte de baza privind utilizarea aplicatiilor de Microsoft Office,
  • Cunostinte referitoare la cele mai importante prevederi din Codul Muncii
  • Cunostinte de limba engleza, cel putin la un nivel mediu (scris si vorbit)

Ce îți oferim în schimb
  • Bonus anual in functie de performanta
  • Bonus de recomandare
  • Tichete de masa
  • Tichete culturale
  • Tichete cadou pentru diverse evenimente
  • Abonament medical la o clinica privata cu renume
  • Abonament Bookster
  • Zile extra de concediu de odihna
  • Flexibilitatea programului de munca
  • Concediu de studiu platit
  • Sustinere financiara pentru diverse traininguri/ conferinte/ certificari
  • Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
  • Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Este suficient sa ne urmaresti pagina de Facebook Accace Careers Romania si te vei convinge singur!

Daca ti-am atras interesul, te rugam sa nu eziti in a ne contacta oricand pentru mai multe informatii despre pozitia disponibila si procesul de aplicare. Vom fi mai mult decat bucurosi sa iti oferim suport in continuare!

Descrierea companiei

Accace Romania was founded in Bucharest in 2007. Understanding the needs of our clients to have all internal processes managed under one umbrella, we have developed into a proactive consultancy and outsourcing partner who bridges the gap between needs and solutions, by combining smart and streamlined technology with a holistic approach. Today, we offer accounting, reporting, payroll, HR administration services, tax and corporate advisory and legal consultancy through an affiliated law firm. At international level, we are engaging over 800 specialists who have vast experience in handling small to large scale multi-country BPO projects for over 2,000 clients from various industries.

Accace operates internationally as Accace Circle, a co-created business community of like-minded BPO providers and advisors who deliver outstanding services with elevated customer experience and erase the borders of service delivery. Covering over 50 jurisdictions with nearly 2,500 professionals, we support more than 15,000 customers, mostly mid-size and international Fortune 500 companies from various sectors, and process at least 200,000 pay slips globally.

Publicat 24 Iul. 2024 Reactualizat 21 Aug. 2024 Expiră 23 Aug. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.