Candidatul Ideal
Cum ești tu?
Ai experiență de minim 5 ani în roluri de marketing, comunicare, product sau growth
Ai o înțelegere excelentă a marketingului, cât și o privire de ansamblu asupra modului în care canalele de marketing generează impact în business și a modului în care acestea sunt complementare cu alte mijloace de achiziție de noi clienți
Formulezi cu ușurință ipoteze pe care să le testezi sub formă de experimente
Transformi ușor ideile în acțiune și apoi în rezultate măsurabile
Ești o persoană super curioasă și autodidactă, cu o abordare responsabilă și inovatoare, cu o dorință constantă de a fii la curent cu noile tranduri din marketing și tech
Te caracterizează proactivitatea, adaptabilitatea, creativitatea și înclinația către obținerea de rezultate
Comunici deschis, primești și oferi feedback cu ușurință
Experiența anterioară într-un start-up este un plus, dar nu este obligatorie
Ai experiență de minim 5 ani în roluri de marketing, comunicare, product sau growth
Ai o înțelegere excelentă a marketingului, cât și o privire de ansamblu asupra modului în care canalele de marketing generează impact în business și a modului în care acestea sunt complementare cu alte mijloace de achiziție de noi clienți
Formulezi cu ușurință ipoteze pe care să le testezi sub formă de experimente
Transformi ușor ideile în acțiune și apoi în rezultate măsurabile
Ești o persoană super curioasă și autodidactă, cu o abordare responsabilă și inovatoare, cu o dorință constantă de a fii la curent cu noile tranduri din marketing și tech
Te caracterizează proactivitatea, adaptabilitatea, creativitatea și înclinația către obținerea de rezultate
Comunici deschis, primești și oferi feedback cu ușurință
Experiența anterioară într-un start-up este un plus, dar nu este obligatorie
Descrierea jobului
Ce vei face
Vei înțelege amănunțit nevoile clienților, astfel încât să poți identifica și folosi cele mai eficiente metode de achiziție de clienți noi, fie că e vorba de mesaje de comunicare sau de canale neconvenționale
Vei implementa și îmbunătăți, împreună cu echipa de marketing, strategia de achiziție pentru categoria medici și psihoterapeuți
Vei definini și rula experimente rapide de achiziție, pentru a determina mesajele cheie și canalele cele mai eficiente în achiziția clienților noi
Vei transforma planurile de marketing într-un calendar de activități și vei stabili și implementa procesele aferente
Vei monitoriza și analiza rezultatele activităților tale și vei propune idei de îmbunătățire a rezultatelor
Vei pregăti rapoarte, vei gestiona bugete și vei participa la discuții despre strategie împreună cu echipa SOLO
Vei analiza performanța canalelor de marketing și vei optimiza constant ratele de conversie
Vei colabora cu echipele de Marketing, Produs, Customer Support și Operations, cât și cu ecosistemul de furnizori externi pentru gestionarea canalelor de marketing SOLO, pentru a construi noi mijloace de achiziție de clienți, cât și pentru a îmbunătăți constant experiența acestora
Vei purta concomitent mai multe pălării: ideație, planning, management al resurselor, implementare, măsurare, analiză și îmbunătățire constantă a rezultatelor
Beneficii
Salariu competitiv (18.798 RON gross)
Abonament premium la clinicile medicale Regina Maria
Programul de muncă este flexibil, dar încercăm să lucrăm 8-9 ore pe zi (plus pauza de prânz). Ca regulă, venim la birou (fizic), dar ocazional putem lucra și de acasă.
Abonament la Bookster
Pauza de lectura zilnică, Bootcamp anual, cărți cadou la angajare
Healthy bar cu fructe proaspete, alune, cafea și cele mai bune ceaiuri, atmosfera relaxată în birou și colegi inteligenți și prietenoși
Nu numărăm zilele de vacanță
Vei înțelege amănunțit nevoile clienților, astfel încât să poți identifica și folosi cele mai eficiente metode de achiziție de clienți noi, fie că e vorba de mesaje de comunicare sau de canale neconvenționale
Vei implementa și îmbunătăți, împreună cu echipa de marketing, strategia de achiziție pentru categoria medici și psihoterapeuți
Vei definini și rula experimente rapide de achiziție, pentru a determina mesajele cheie și canalele cele mai eficiente în achiziția clienților noi
Vei transforma planurile de marketing într-un calendar de activități și vei stabili și implementa procesele aferente
Vei monitoriza și analiza rezultatele activităților tale și vei propune idei de îmbunătățire a rezultatelor
Vei pregăti rapoarte, vei gestiona bugete și vei participa la discuții despre strategie împreună cu echipa SOLO
Vei analiza performanța canalelor de marketing și vei optimiza constant ratele de conversie
Vei colabora cu echipele de Marketing, Produs, Customer Support și Operations, cât și cu ecosistemul de furnizori externi pentru gestionarea canalelor de marketing SOLO, pentru a construi noi mijloace de achiziție de clienți, cât și pentru a îmbunătăți constant experiența acestora
Vei purta concomitent mai multe pălării: ideație, planning, management al resurselor, implementare, măsurare, analiză și îmbunătățire constantă a rezultatelor
Beneficii
Salariu competitiv (18.798 RON gross)
Abonament premium la clinicile medicale Regina Maria
Programul de muncă este flexibil, dar încercăm să lucrăm 8-9 ore pe zi (plus pauza de prânz). Ca regulă, venim la birou (fizic), dar ocazional putem lucra și de acasă.
Abonament la Bookster
Pauza de lectura zilnică, Bootcamp anual, cărți cadou la angajare
Healthy bar cu fructe proaspete, alune, cafea și cele mai bune ceaiuri, atmosfera relaxată în birou și colegi inteligenți și prietenoși
Nu numărăm zilele de vacanță
Descrierea companiei
Ce este SOLO
SOLO Fintech este o companie de tehnologie pentru micii întreprinzători din România.
La SOLO, credem că viața unui freelancer/antreprenor nu trebuie să fie un maraton prin hârtii și birocrație. Suntem contabilul tău digital, gata să-ți ia grijile de pe cap.
Cu SOLO problemele complexe devin soluții digitale, simple, accesibile și eficiente.
De cand ne-am înființat în 2021, am reușit să creăm o comunitate de peste 11.000 de SOLOprenori, transformând pasiunea noastră pentru tehnologie în liniștea SOLOprenorilor noștri.