Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Group Leader with German

WIPRO Technologies S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Wipro, Multinational Corporation that provides information technology, consulting and business process services is seeking a new enthusiastic candidate who would join our team on a Group Leader with German role.

Descrierea jobului

Responsibilities

Coordinates the teams that provide customer support to the client.
Manages and is responsible for the month closing ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂and quarter closing activities in accordance to the
agreed standards.
Manages the performance indicators and ensures the legal compliance of delivering the objectives.
Point of contact for escalations coming both from internal and external customers
Supports the Project Manager teams in sustaining the process changes and improving the coordinated business segment.
Is responsible for the KPIs (performance indicators) of the coordinated teams
Implements process changes agreed at process/company level
Prepares the job description and the development plan for the team members; manages performance appraisals; makes proposals for team development/promotions/succession plan, etc.; defines the Sensitivity: Internal & Restricted
Standards and rules of the team; initiates and elaborates specific policies in relation to working with the client and in relation to the activity/process management etc.
Working with other managers on various business-related issues including performance management, organizational strategy, planning and sustaining new initiatives, etc.
Provides guidance to the team members in relation to high complexity processes/programs
Identifies areas of improvement and sets action plans; leads projects and initiatives at regional and global level
Ensures that the employees understand all HR programs that might have an impact on them
Manage conflicts at the team/process level, especially the ones related to organizational issues
Constantly motivates the team to perform to the fullest and to positively address the challenges, encouraging teamwork
Ensures that the employees participate in all the compulsory trainings
Ensures that the transfer of activities/responsibilities are well planned and implemented
Collaborates with the performance monitoring team: resource management, task balance, anticipation of any problem that may affect tasks, performance measurement, etc.

Critical skills required

Proficiency in English and German
In-depth PC knowledge - Microsoft applications (especially Outlook, Excel, Word, Internet Explorer)
Experience in contract management, phone support or microcomputer industry
Attention to the quality of details is a must, including the ability to clearly document the work done and to manage high volumes of work in a precise manner
Leadership and People Skills
Communication Skills
Analytical Skills
Initiative and Creative Thinking
Reporting
Assertiveness and Goal Orientation

Benefits of joining our team:

#1 Top Employer 2024
Competitive salary with attractive set of social benefits:
Private Pension Plan;
Monthly Benefit budget;
Medical insurance;
Life insurance;
Christmas bonus;
Great career opportunity to work for one of the biggest brands in the world in a unique work environment;
Personal development in a multinational working environment through nice extracurricular activities with the team;
Professional development through a variety of training programs (hard/soft skills);
BOOKSTER opportunities;
Nice designed and central business office;
Coffee and tea on the house;
The promise of an enjoyable first impression after discussing with any of our recruitment colleagues.

Descrierea companiei

Despre Wipro Limited

Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) este o companie mondială de tehnologie informațională, consultanță și servicii de afaceri. Utilizăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, roboticii, cloudului, analiticii și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să le facă succes. Wipro este o companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de sustenabilitate și o bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienții de pe șase continente.

Despre WIPRO în România

În România, Wipro are centre de dezvoltare în București și Timișoara și este prezent de mai bine de 10 ani. Astăzi, facilitățile companiei din România deservesc peste 30 de clienți din Europa, susținuți de peste 1200 de angajați. Clienții Wipro se desfășoară în industria bunurilor de vânzare cu amănuntul și a bunurilor de larg consum, a sănătății, a producției și a telecomunicațiilor, printre altele. Pentru a se potrivi cu planurile noastre de creștere, căutăm persoane entuziaste și autodidacte, cu abilități excelente de comunicare și servicii pentru clienți. Cu Wipro am construit o expertiză profundă în domeniu și diversele noastre oportunități de muncă variază în mai mult de 20 de limbi diferite:

- Contabilitate financiara

- Administrator HR

- Managementul comenzilor

- Relații Clienți

- IT / Suport tehnic

O carieră la Wipro înseamnă o oportunitate pe tot parcursul vieții de a vă explora potențialul, creșterea continuă și bucuria de a lucra la cele mai noi tehnologii alături de cele mai bune minți din industrie. O combinație inspirată de perspective de creștere, inovație continuă, fair-play și o cultură excelentă a muncii face din Wipro un loc exaltant în care să vă aflați.

Prin aplicarea la anunțurile de locuri de muncă Wipro, ne dați consimțământul pentru a procesa datele dvs. personale în scopul recrutării.

Publicat 6 Aug. 2024 Reactualizat 6 Aug. 2024 Expiră 5 Sept. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.