Candidatul Ideal
Cautam GESTIONAR, care sa se alature echipei noastre din Cluj-Napoca.
Va colabora strans cu departamentele operationale si cu furnizorii ︊︇︉︆︀︋︌︄︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎firmei, contribuind la asigurarea fluxului intregului lant de aprovizionare.
Cerinte:
- Experienta anterioara in coordonarea activitatii de aprovizionare sau intr-un rol similar de minim 3 ani;
- Abilitati comunicare si rezolvare a problemelor;
- Abilitati bune de planificare, organizare si gestionare a timpului;
- Promptitudine in luarea deciziilor
- Cunostinte MS Office (excel, baze de date, rapoarte);
- Carnet conducere cat. B
- Disponibilitate la deplasari
Va colabora strans cu departamentele operationale si cu furnizorii ︊︇︉︆︀︋︌︄︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎firmei, contribuind la asigurarea fluxului intregului lant de aprovizionare.
Cerinte:
- Experienta anterioara in coordonarea activitatii de aprovizionare sau intr-un rol similar de minim 3 ani;
- Abilitati comunicare si rezolvare a problemelor;
- Abilitati bune de planificare, organizare si gestionare a timpului;
- Promptitudine in luarea deciziilor
- Cunostinte MS Office (excel, baze de date, rapoarte);
- Carnet conducere cat. B
- Disponibilitate la deplasari
Descrierea jobului
Cautam un coleg care sa indeplineasca urmatoarele:
Inventariază produsele deja existente în depozit şi stabileşte necesarul de achiziţii în raport cu nevoile firmei şi cerinţele pieţei;
• Analizează ofertele primite de la furnizori şi alege oferta optimă în raport cu atributele de calitate impuse de instituţia în care lucrează;
• Asigură condiţii optime de ambalare, transport şi depozitare a produselor pentru a se evita deteriorarea acestora;
• Creează iar apoi reactualizează permanent baza de date referitoare la produse, clienţi, furnizori;
• Menţine un contact permanent cu actualii şi potenţialii furnizori pentru a obţine cele mai bune oferte de produse şi materiale;
• Realizează recepţia produselor comandate şi se asigură de respectarea cantităţii şi a standardelor de calitate;
• Depozitează mărfurile în conformitate cu normele specifice fiecărui produs şi ţine evidenţa lor primară; • Întocmeşte documentaţia necesară (contracte, facturi, avize etc.) pentru toate intrările şi ieşirile de produse asigurând circulaţia acestora la toate părţile implicate iar apoi se ocupă de arhivarea lor în condiţii optime;
• Asigură desfacerea mărfurilor către beneficiari; • Menţine relaţii de bună colaborare cu celelalte departamente ale firmei (judiciar, contabilitate, transport, vânzări).
Inventariază produsele deja existente în depozit şi stabileşte necesarul de achiziţii în raport cu nevoile firmei şi cerinţele pieţei;
• Analizează ofertele primite de la furnizori şi alege oferta optimă în raport cu atributele de calitate impuse de instituţia în care lucrează;
• Asigură condiţii optime de ambalare, transport şi depozitare a produselor pentru a se evita deteriorarea acestora;
• Creează iar apoi reactualizează permanent baza de date referitoare la produse, clienţi, furnizori;
• Menţine un contact permanent cu actualii şi potenţialii furnizori pentru a obţine cele mai bune oferte de produse şi materiale;
• Realizează recepţia produselor comandate şi se asigură de respectarea cantităţii şi a standardelor de calitate;
• Depozitează mărfurile în conformitate cu normele specifice fiecărui produs şi ţine evidenţa lor primară; • Întocmeşte documentaţia necesară (contracte, facturi, avize etc.) pentru toate intrările şi ieşirile de produse asigurând circulaţia acestora la toate părţile implicate iar apoi se ocupă de arhivarea lor în condiţii optime;
• Asigură desfacerea mărfurilor către beneficiari; • Menţine relaţii de bună colaborare cu celelalte departamente ale firmei (judiciar, contabilitate, transport, vânzări).
Descrierea companiei
Inffiintata in anul 2011, societatea BS Recycling este o societate romaneasca privata, specializata in executia lucrarilor de demolare, constructii de drumuri si autostrazi, lucrari terasiere.
Joburi similare