Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

GESTIONAR - santier constructii

SC SAGEX CONSTRUCT SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii liceale/postliceale;
  • Minim 2 ani experienta pe un post similar;
  • Bune cunostinte de operare PC in programe specifice de gestiune;
  • Persoana integra, energica cu bune abilitati de calcul mathematic;
  • Fara antecedente penale – necesita cazier la angajare.

Descrierea jobului

  • Efectueaza zilnic receptia fizica a marfii primite in santier conform aviz furnizor;
  • Introduce marfa in stocul scrisptic in baza documentelor de intrare;
  • Opereaza in stoc consumurile zilnice in baza documentelor de iesire;
  • Opereaza cand este cazul transferurile intre gestiunea proprie si cea destinatara;
  • Consulta stocul zilnic in scop de verificare si genereaza rapoarte stoc la solicitarea superiorilor;
  • Efectueaza inventarul stocului de marfa periodic si evidentiaza orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic;
  • Colaboreaza atat cu personalul din santier cat si cu departamnetul de contabilitate in vederea solutionarii situatiilor aparute;
  • Raporteaza superiorului ierarhic.
Sistemul de salarizare si beneficii:
  • Salariu fix 4000 lei;
  • Masa zilnica asigurata sau tichete masa;
  • Decont transport sau asigurarea transportului;
  • Telefon, Laptop;
  • Bonusuri de Paste / Craciun

Descrierea companiei

De 16 ani Sagex Construct ofera servicii profesionale in executia constructiilor civile si industriale: hale industriale de depozitare, agricole, depozite frigorifice, cladiri showroom, cladiri birouri, spatii comerciale si ansambluri rezidentiale.
Publicat 29 Ian. 2025Reactualizat 29 Ian. 2025Expiră 28 Febr. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.