Candidatul Ideal
Consilier piese schimb
Candidatul ideal
- studii medii
- min 1 ani experienta in domeniul auto
- cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului
Candidatul ideal
- studii medii
- min 1 ani experienta in domeniul auto
- cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului
Descrierea jobului
Responsabilitati referitoare la aprovizionare/gestiune:
-Receptia cantitativa si calitativa a marfurilor pe baza documentelor contabile, receptia produselor de la furnizori;
-Verifica ︁︈︁︁︆︄︀︁︅︁introducerea in gestiune a reperelor de pe facturile de achizitie si preia din contabilitate NIR-ul pe baza de semnatura;
-Semnaleaza discrepantele aparute la receptie si completeaza documentele corespunzatoare pe care le transmite la biroul financiar-contabil;
-Asezarea marfurilor in depozit, eliberarea marfurilor din depozit pe baza documentelor justificative;
-Responsabilitati legate de gestiunea depozitului, inventare periodice, receptie de marfa;
-Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei;
-Ofera informatii de cod, pret si disponibilitate piese pentru clientii care solicita acest lucru;
-Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la stocuri.
-Stabileste impreuna cu clientul/ consilierul de service/ atelierul prin seful de atelier sau tehnician, necesarul de piese
-Identifica piesele de schimb astfel incat sa nu existe discrepante;
-Intocmeste oferte si proforme pentru piese de schimb si accesorii;
-Aloca/ Rezerva piese din stoc curent;
-Comunica receptiei sosirea pieselor comandate si semnaleaza cazurile in care piesele comandate la furnizor nu au fost onorate;
-Analizeaza oferte ale competitiei directe;
-Transmite propuneri catre seful direct astfel incat sa defineasca/ stabileasca strategie preturi/ oferte de vanzare pentru realizarea obiectivelor;
-Intocmeste rapoarte conform procedurii de raportare;
-Receptia cantitativa si calitativa a marfurilor pe baza documentelor contabile, receptia produselor de la furnizori;
-Verifica ︁︈︁︁︆︄︀︁︅︁introducerea in gestiune a reperelor de pe facturile de achizitie si preia din contabilitate NIR-ul pe baza de semnatura;
-Semnaleaza discrepantele aparute la receptie si completeaza documentele corespunzatoare pe care le transmite la biroul financiar-contabil;
-Asezarea marfurilor in depozit, eliberarea marfurilor din depozit pe baza documentelor justificative;
-Responsabilitati legate de gestiunea depozitului, inventare periodice, receptie de marfa;
-Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din depozitul firmei;
-Ofera informatii de cod, pret si disponibilitate piese pentru clientii care solicita acest lucru;
-Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la stocuri.
-Stabileste impreuna cu clientul/ consilierul de service/ atelierul prin seful de atelier sau tehnician, necesarul de piese
-Identifica piesele de schimb astfel incat sa nu existe discrepante;
-Intocmeste oferte si proforme pentru piese de schimb si accesorii;
-Aloca/ Rezerva piese din stoc curent;
-Comunica receptiei sosirea pieselor comandate si semnaleaza cazurile in care piesele comandate la furnizor nu au fost onorate;
-Analizeaza oferte ale competitiei directe;
-Transmite propuneri catre seful direct astfel incat sa defineasca/ stabileasca strategie preturi/ oferte de vanzare pentru realizarea obiectivelor;
-Intocmeste rapoarte conform procedurii de raportare;
Descrierea companiei
Marca Premium Volvo in Romana cu o experienta de aproape 20 ani. Volvo reprezintă în lumea business-ului contemporan echilibrul perfect dintre o cultură corporatistă modernă şi tradiţia unor valori fundamentale: siguranţă, calitate şi grija pentru mediul înconjurător. Brandul Volvo a implinit peste 95 de ani de tradiţie a acestor valori si a principiilor bazate pe respect, responsabilitate şi încredere, verificabile la proba timpului.
Publicat
2 Dec. 2024
Reactualizat
2 Dec. 2024
Expiră
1 Ian. 2025
Joburi similare