GESTIONAR DEPOZIT
GERALD HOUSE CONSTRUCT SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii medii;
- experienta minim 2 ani pe post similar;
- persoana organizata, atentie la detalii, care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;
- atitudine pozitiva si proactiva, deschis spre munca in echipa;
- fire independenta, capabila sa se autogestioneze;
- bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;
- cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Excel), cunoasterea softului Saga C constituie avantaj.
- experienta minim 2 ani pe post similar;
- persoana organizata, atentie la detalii, care învață rapid, si cu abilitatea de a rezolva sarcini multiple;
- atitudine pozitiva si proactiva, deschis spre munca in echipa;
- fire independenta, capabila sa se autogestioneze;
- bune abilitati de planificare, organizare si gestionarea a situatiilor;
- cunostinte avansate operare PC: pachetul Office (Excel), cunoasterea softului Saga C constituie avantaj.
Descrierea jobului
Verifică calitativ și cantitativ produsele primite;
Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit;
Efectuează lunar (sau ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂când este cazul) stocul de marfă;
Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului;
Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur;
Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege;
Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației;
Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului;
Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa.
Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit;
Efectuează lunar (sau ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂când este cazul) stocul de marfă;
Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului;
Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur;
Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege;
Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației;
Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului;
Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa.
Descrierea companiei
Așteptăm cu nerăbdare să primim CV-urile voastre la adresa de email geraldtepei@gmail.com și să vă întâlnim în cadrul procesului nostru de recrutare!
Publicat
4 Sept. 2024
Reactualizat
18 Sept. 2024
Expiră
4 Oct. 2024
Joburi similare