Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Gestionar Depozit - Departament Instalații

ROYAL N SRL
5 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Angajăm Gestionar Depozit – Departament Instalații

Suntem în căutarea unui Gestionar de Depozit responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ai experiență în gestionarea stocurilor și ești pasionat de organizare, acest rol este pentru tine!

Responsabilitățile tale:
Recepționarea mărfurilor conform documentelor de livrare și verificarea acestora din punct de vedere cantitativ și calitativ;
Organizarea depozitului pentru a asigura accesibilitatea și eficiența în gestionarea stocurilor;
Monitorizarea stocurilor: actualizarea permanentă a evidențelor și raportarea abaterilor;
Pregătirea comenzilor și asigurarea corectitudinii acestora înainte de livrare;
Verificarea și menținerea documentelor legate de gestiunea depozitului (avize, facturi, procese-verbale);
Colaborarea strânsă cu echipa de vânzări și cu furnizorii pentru asigurarea fluxului optim de materiale;
Respectarea normelor de siguranță și protecția muncii.

Descrierea jobului

Cerinte:

Experiență anterioară în gestionarea unui depozit (preferabil în domeniul instalațiilor);
Cunoștințe despre produse și materiale din domeniul instalațiilor constituie un avantaj;
Abilități bune de organizare și atenție la detalii;
Capacitatea de a lucra cu sisteme informatice de gestiune;
Organizează, coordonează, îndrumă şi controlează întreaga activitate a depozitului;
Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă;
Coordonează şi urmăreşte primirea mărfurilor;
Recepţionează mărfurile cantitativ, calitativ şi valoric conform dispoziţiilor legale;
Întocmeşte documentul de recepţie;
Pregatirea comenzilor (inclusiv pregatirea marfii pentru livrare)
Expediază marfa către clienţi;
Participă activ la operaţiunile de încărcare/descărcare a mărfurilor la/din depozit;
Asigurarea fluxului de intrări-ieșiri marfă, conform reglementărilor interne;
Participarea la activitatea de inventar derulata de companie
Atestat de stivuitorist constituie avantaj
Permis de conducere constituie avantaj
Disponibilitate pentru muncă fizică și atitudine proactivă;
Integritate și responsabilitate.

Beneficii:

Pachet salarial atractiv, negociabil în funcție de experiență;
Mediu de lucru stabil, într-o companie în continuă creștere;
Posibilitatea de a lucra cu o echipă profesionistă;
Program de lucru fix, fără ore suplimentare frecvente;
Transport asigurat catre si de la locul de munca;
Participarea la team building-uri pentru pentru cresterea coeziunii si performantei echipei;

Te asteptam in echipa noastra!

Dacă ești o persoană bine organizată, cu dorința de a contribui la succesul companiei noastre, te invităm să ne trimiți CV-ul tău la adresele de email cristian.matei@royaln.ro si andrei.negoiasa@royaln.ro sau să ne contactezi la numărul de telefon: 0731408014

Descrierea companiei

Descrierea companiei:
Infiintata in anul 1993 in Campina, un oras industrializat situat strategic in centrul Romaniei , ROYAL N este o companie specializata, recunoscuta in Romania, ce are ca obiect de activitate importul, comertul si distributia unei game complete de produse si echipamente pentru instalatii termice, sanitare, de ventilatie si aer conditionat, precum si gama complete de servicii aferente ROYAL N este leader de piata in Romania in ceea ce priveste distributia de produse si echipamente complete pentru instalatii termice, sanitare, de ventilatie si aer conditionat.
Adaptati la cerintele pietei
Am incercat sa facem lucrurile in timp, fiind deschisi la nou si lucruri indraznete. Am incercat sa construim in cei 20 de ani de activitate ceva care sa dureze, imbinanad servicii si tehnologii de ultima ora cu produse care sa ofere varietate si noi oportunitati de optimizare a afcerilor din domeniul instalatiilor,sa integram provocari pentru a face lucrurile sa evolueze. Am incercat sa crestem cantitativ si calitativ, facandu-ne utili pentru clienti, indispensabili. Si am reusit ... MISIUNE: Misiunea noastra este de a deveni partenerul principal al instalatorilor in ceea ce priveste eficienta energetica a tehnologiilor propuse, precum si raportul calitate/pret al produselor si serviciilor, oferind o gama completa de produse si servicii si o buna acoperire nationala. VIZIUNE: Sa ne consolidam pozitia de leader pe piata produselor si echipamentelor pentru instalatii termo-sanitare, de ventilatie si aer conditionat, sa promovam calitatea si competitivitatea,sa fim orientati spre viitor si sa fim promotorii noilor tehnologii in domeniul instalatiilor, sa devenim un model de profesionalism si responsabilitate. VALORI: Profesionalismul, eficienta, flexibilitatea, onestitatea, corectitudinea si protejarea mediului inconjurator sunt valorile in care credem si pe care le respectam atat in activitatea nostra, cat si in relatiile cu partenerii.

Publicat 17 Ian. 2025Reactualizat 17 Ian. 2025Expiră 16 Febr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.