Candidatul Ideal
The secret ingredients? Bring your German and English language skills, desire to learn and team oriented behaviour, and we'll give you the rest: training, support and a friendly team to be a part of.
As a Support Engineer you are the first point of contact for the external clients who need help with IT related issues. In this role, you should have strong written and verbal communication skills, empathy to guide our customers and quick wit in order to find out ways to solve various situations.
Descrierea jobului
Want in? Let’s see:
- Do you speak German and English at advanced level? Then we’re good to go! If you enjoy helping your friends with IT related issues, then most probably you will find our activity here to be exciting;
- You are not so familiar with the IT field, but you are driven to explore a new path? We love to help our colleagues grow!
- If you already have experience in dealing with customers over the phone or even face-to-face, you are a step ahead!
- You know that the customers are different so you adapt your speech to their needs? We need a flexible person like you in our team!
Imagine a day at Stefanini - Take a look!
- You will talk with the clients (via email and phone) in order to help them solve their IT issues: account password reset, Internet connectivity issues, emailing options etc.;
- You will log in remotely to clients’ computer in order to solve the software issues easily;
- You will document the issues that you deal with on a daily basis into the ticketing system;
- Troubleshooting hardware, software and network related issues;
- Escalating problems to the next level of support when necessary.
- Longterm collaboration: Contract for unlimited period of time;
- Longer vacations: Up to 27 days Annual Vacation;
- Learning opportunities: IT and Soft skills training provided by our specialists;
- Bonus for referring new colleagues;
- Health benefits: Private Medical subscription;
- Flexible benefits: Public transportation reimbursement, Meal tickets, Private pension, Certified courses, Gift vouchers;
- Tailored Career Path;
- Opportunity to develop a career within a stable multinational environment – Trainer, Quality Analyst, Team Leader, Project Management, Infrastructure or Application Developer Specialists etc.;
- Friendly, fun and young team.
Descrierea companiei
Stefanini este o companie braziliană cu peste 30 de ani de experiență în furnizarea de servicii IT la nivel global, de la externalizarea infrastructurii IT până la dezvoltarea de aplicații software. Compania este prezentă direct în 41 de țări, prin cele 77 de birouri din întreaga lume, și are un portofoliu de peste 500 de clienți activi. Clienții Stefanini provin din sectoare precum servicii financiare, producție, telecomunicații, industria chimică, servicii, tehnologie, sectorul public și beneficiază de un set complet de servicii mature și profesionale, care acoperă întregul ciclu de viață al unei aplicații.
Cu cele peste trei decenii de expertiza IT, prin inovarea in tehnologie, strategii digitale si modele de livrare, suntem un ghiseu unic pentru definirea si livrarea atat a utilizatorilor finali, cat si a valorii afacerii Stefanini. Ne ajutam clientii sa isi transforme visul de transformare digitala intr-o realitate de succes.
Cu Stefanini suntem pe piața românească de pese 16 ani și de atunci am adunat o echipă de peste 1 500 de colegi în birourile noastre din București si Sibiu.
Abordarea Stefanini, “suficient de mare, dar suficient de mică” ne face să fim deschiși, flexibili, receptivi și agili, iar acestea sunt trăsăturile pe care le căutăm și la oamenii noștri. Credem că angajații fericiți sunt egali cu clienții fericiți, așa că punem zâmbetul la baza culturii noastre, a provocărilor noastre de zi cu zi și a interacțiunilor noastre cu colegii și cu clienții. Hobby-urile și pasiunile noastre ne condimentează mediul de lucru și ne mențin pozitivi și productivi.
Stefanini are oportunități de carieră la nivel local și în întreaga lume pentru profesioniști interesați de un loc de muncă vibrant, pasionat, orientat spre echipă. Dacă sunteți o persoană orientată către client și cu o atitudine „faceți-o”, veniți la o cafea și o discuție despre viitoarea dvs. carieră cu noi! Avem terasa perfectă pentru asta.
Aflați mai multe despre noi pe pagina Stefanini și alăturați-vă nouă pe Facebook.
- 20 Ian. 2025
Service Desk Specialist with German-on site
INFOSYS BPM LIMITED - BENGALURU - SUCURSALA BUCURESTI
București, Sibiu