-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

General Accounting Agent

AtkinsRéalis
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

This role is an exciting career opportunity for those of you who aspire to develop a career in the accounting and finance fields.

Your main responsibility will be to perform general accounting - related tasks (account reconciliations and analysis, journal entries, etc.) and support the Canadian business units finance teams in the period-end (month-end, quarter-end, year-end) closing.

To succeed in this role, you need to stay organized and take full ownership of the tasks assigned to you. You need to have a strong focus on producing high-quality work and be able to deliver results while working with short deadlines. Our team thrives on challenges and as the ideal candidate, you are confident in developing innovative solutions and promoting these through sound accounting practice.

The General Ledger Agent is part of the General Accounting Team of AtkinsRéalis Finance Shared Service Centre based in Bucharest.

Descrierea jobului

Responsibilities
  • Perform accounting activities for AtkinsRéalis legal entities
  • Prepare bank accounts reconciliations
  • Prepare other general ledger accounts reconciliations
  • Prepare ︁︈​︂︁︈​︃︈​︆︇and post journal entries based on reconciliation process
  • Prepare, analyze and book accruals, overhead allocations and intercompany transactions
  • Prepare the sales tax return monthly and other tax related activities
  • Ensure that all the net file confirmations via government’s site are being filed in monthly
  • Prepare, review and distribute financial reports and analysis as per requests
  • Analyze capital expenses and fixed assets, maintain continuity schedules

Requirements
  • Minimum 2 years of experience in accounting
  • Process Improvement understanding
  • Good communication & Collaboration skills
  • Solid understanding of accounting practices and principles
  • Bachelor’s or associate degree in accounting/finance
  • Experience in financial systems (Oracle, Business Objects, Blackline etc)
  • Very good knowledge of Microsoft Office Suite
  • Fluency in English & Romanian, French knowledge is a plus
  • Candidate based in Romania

Capabilities and qualifications
  • Ability to work under pressure and with short deadlines
  • Strong customer service orientation
  • Self-motivated, organized and detail-driven
  • Ability to work well both as part of a team and individually
  • Flexibility, especially at month-end closure
  • Actively demonstrate a commitment to continuous improvement

Our offer towards work-life balance
  • Work-from-home
  • Direct & permanent contract
  • Flexible benefits, at your choice (meal tickets, holiday / cultural vouchers, courses, wellness, etc.)
  • Easter & Christmas bonuses
  • Performance bonus
  • Private clinic medical subscription
  • Additional paid personal days per year
  • Free French language classes
  • Employee Assistance Program (EAP) > free psychological, financial, or legal counseling
  • Internal career opportunities, Learning & Development programs
  • Team activities/events, virtual FunWork
  • Open & dynamic work environment
  • Flexible working schedule – organized in 3 shifts: 09:00- 17:30, 10:30 - 19:00 & 13:30 - 22:00 *3 evening shifts per month (when needed); Monday to Friday

Descrierea companiei

Oamenii sunt centrul organizației noastre și tot ceea ce construim este realizat datorită dedicării lor. Astfel, este firesc să avem grijă de ei și să îi sprijinim să ajungă acolo unde le este bine. Comunicarea eficientă și transparentă este baza, știm că nici o relație de încredere nu se ridică și nu se întreține altfel. Oferim resursele necesare învățării, provocăm oamenii să vrea mai mult de la ei și de la jobul lor și le oferim un mediu de lucru sigur și plăcut. Colegii sunt de milioane, echipele la fel, iar taskurile de zi cu zi, deși uneori vin cu provocări, își găsesc rezolvarea mai ușor.

Cine suntem noi?

Suntem AtkinsRéalis, o companie globală lider în design, inginerie și managementul proiectelor. În România, AtkinsRéalis oferă consultanță în inginerie pentru proiectul de la Cernavodă, unde se lucrează la unul dintre reactoarele centralei nucleare, a cărui durată de viață se dorește a fi extinsă până în anul 2060.

În București, încă din 2014, avem deschis centrul financiar (FSS – Finance Shared Services), creat cu scopul de a oferi o varietate de servicii financiare și suport. Totodată, separat, avem și entitatea de IT Business Applications Delivery, unde se lucrează cu sisteme financiare și unde colegii pricepuți în domeniul IT aduc mereu îmbunătațiri și propun soluții de automatizare.

Colegii noi sunt primiți cu entuziasm când aleg să facă parte din povestea noastră și ne bucurăm atunci când mulți aleg să rămână, să creștem împreună. Contăm mereu pe suportul celor de lângă noi, căci credem că succesul vine atunci când colaborăm, ne respectăm și avem încredere unii în ceilalți. Folosim tehnologia pentru a răspunde mai bine cerințelor clienților interni, și schimbăm opinii și cunoștințe pentru a identifica soluții inovatoare ce susțin eficiența.

Misiunea noastră în România : Build Connections. Drive Results.

Dacă și tu crezi în aceleași lucruri, iar domeniul financiar îți place și nu îți este străin, te așteptăm să devii unul de-al nostru. Pentru cei pasionați de tehnologie, avem rolurile de IT. Doar să alegi jobul potrivit pentru tine, din cele pe care le avem deschise. 😊

** AtkinsRéalis e o companie globală a cărei misiune este să creeze un viitor mai bun pentru planetă și pentru oameni. Prin soluții sustenabile, conectăm oameni, date și tehnologie pentru livra cele mai complexe proiecte din lume – de la infrastructură de transport, spitale, aeroporturi, până la platforme nucleare și de minerit. Compania are peste 36 000 de angajați și este prezentă în peste 100 de țări.

Cum avem grijă de echilibrul vieții tale profesionale / personale?

Contract direct pe perioadă nedeterminată Pachet de beneficii flexibile, din care poți alege (ex. bonuri de masă, tichete de vacanță / culturale, cursuri, wellness etc.) Prime de Paște / Crăciun Bonusuri de performanță Abonament medical în sistem privat Zile libere suplimentare plătite / an, pentru nevoi personale Cursuri de limba franceză gratuite Bonus de limbă Employee Assistance Program (EAP) – consiliere psihologică, economică și juridică gratuită Oportunități de carieră în cadrul companiei / Programe de Learning & Development Activități de echipă / evenimente & virtual Fun@Work Mediu de lucru plăcut și dinamic Program de lucru flexibil

AtkinsRéalis are grijă de confidenţialitatea dvs. AtkinsRéalis şi alte filiale sau companii afiliate ale AtkinsRéalis (denumite în continuare „AtkinsRéalis”) se angajează să protejeze confidenţialitatea dvs. Vă rugăm să consultaţi Declaraţia noastră de confidenţialitate (Privacy statement | Careers at AtkinsRéalis (atkinsrealis.com)) pentru a afla mai multe despre modul în care colectăm, utilizăm şi transferăm Datele dvs. personale. Oferind informaţiile dvs. personale companiei AtkinsRéalis, confirmaţi faptul că aţi citit şi acceptaţi Declaraţia noastră de confidenţialitate.

Publicat 31 Oct. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 30 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.