Functionar Administrativ
Catena Electric
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii medii/superioare
- cunoștințe bune de limba română
- cunoștințe de operare PC
- cunoștințe EXCEL - minim nivel mediu
- abilități foarte bune de comunicare și de lucru în echipă
- atitudine pozitivă, perseverență, inițiativă, proactivitate
- capacități organizatorice, diplomație, atenție la detalii
- permis de conducere cat. B
- cunoștințe bune de limba română
- cunoștințe de operare PC
- cunoștințe EXCEL - minim nivel mediu
- abilități foarte bune de comunicare și de lucru în echipă
- atitudine pozitivă, perseverență, inițiativă, proactivitate
- capacități organizatorice, diplomație, atenție la detalii
- permis de conducere cat. B
Descrierea jobului
- se preocupă de gestionarea bunurilor administrative;
- asigură suportul administrativ pentru departamentele operaționale: organizare lucrări de amenajare, aprovizionare, urmărirea ︁︀︂︃︃︈︃︀derulării contractelor de întreținere, raportări diverse, asistență administrativă a angajaților, corespondenta sediu- depozit;
- furnizează suportul tehnic pentru serviciile operaționale: evidență documente, înmatriculare autoturisme, alte servicii logistice);evidenta tuturor mijloacelor fixe din companie; monitorizarea cheltuielilor de consum (Rompetrol);
- asigură comunicarea cu alte organizații::curierat, relația cu furnizorii diverși și alte instituții, organizare de acțiuni de protocol;
- verifică existența și valabilitatea anumitor documente necesare pentru buna desfășurare a activităților firmei - RCA, CASCO, Inspecția Tehnică periodică, Ro-viniete etc.;
- răspunde la toate solicitările venite din partea administratorului și a superiorului ierarhic pentru îndeplinirea unor sarcini conforme fisei postului.
BENEFICII:
Activitate într-o companie în continuă creștere;
Pachet salarial format din salariu fix + tichete de masă;
Posibilitatea de dezvoltare în cadrul companiei;
Asigurare medicală privată.
- asigură suportul administrativ pentru departamentele operaționale: organizare lucrări de amenajare, aprovizionare, urmărirea ︁︀︂︃︃︈︃︀derulării contractelor de întreținere, raportări diverse, asistență administrativă a angajaților, corespondenta sediu- depozit;
- furnizează suportul tehnic pentru serviciile operaționale: evidență documente, înmatriculare autoturisme, alte servicii logistice);evidenta tuturor mijloacelor fixe din companie; monitorizarea cheltuielilor de consum (Rompetrol);
- asigură comunicarea cu alte organizații::curierat, relația cu furnizorii diverși și alte instituții, organizare de acțiuni de protocol;
- verifică existența și valabilitatea anumitor documente necesare pentru buna desfășurare a activităților firmei - RCA, CASCO, Inspecția Tehnică periodică, Ro-viniete etc.;
- răspunde la toate solicitările venite din partea administratorului și a superiorului ierarhic pentru îndeplinirea unor sarcini conforme fisei postului.
BENEFICII:
Activitate într-o companie în continuă creștere;
Pachet salarial format din salariu fix + tichete de masă;
Posibilitatea de dezvoltare în cadrul companiei;
Asigurare medicală privată.
Descrierea companiei
CATENA a luat ființă în anul 1994, urmând o evoluție progresiva. Activitatea principala este importul și distribuția de materiale electrice : cabluri și conductori, corpuri de iluminat, siguranțe și tablouri electrice, relee, contactori, surse de iluminat cu LED, sisteme de paratrasnet, echipamente voce – date – imagine (VDI), cabinete metalice tip rack și accesorii, cabluri fibra optica și echipamente conexe, stabilizatori de tensiune și echipamente electrice de joasa tensiune.
Publicat
2 Sept. 2024
Reactualizat
16 Sept. 2024
Expiră
2 Oct. 2024
Joburi similare