Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Functionar administrativ Horeca

GRUPUL SERGIANA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


• persoană organizată, meticuloasă, atentă la detalii
• abilități de planificare și comunicare
• aptitudinea de a lucra cu documente
• cunoștințe bune operare PC MSOffice (Word, Excel), navigare internet
capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
• responsabilitate, corectitudine, seriozitate
• spirit de inițiativă

Descrierea jobului

ATRIBUŢIILE POSTULUI:
• casarea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe
• primirea și verificarea completării corecte a cererii de casare de către șefii de restaurant (nume, semnătură, data PIF, valoare, serie unde este cazul, antet, etc.)
• efectuarea acordurilor de prețuri pentru grupa de Consumabile
• comunicarea interpersonală cu persoanele implicate în realizarea contractelor de catering și evenimente
• îndosarierea și arhivarea documentelor
• verificarea NIR-urilor și a PV de reparație/înlocuire/punere în funcțiune,
• întocmirea de rapoarte și situații cerute de către superiori
• întreținerea corespondenței cu șefii de restaurante și cu furnizorii (telefon, mail, fax, curierat)
• participarea periodică la procesul de inventariere a mărfurilor, obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe
• verificarea referatelor de necesitate primite de la șefii de unitate (dată, semnătură, cantitate, stoc, antet)
• transmiterea spre aprobare a referatului de necesitate verificat către manager comunicare/ administrator restaurante, prin intermediul platformei de comunicare Microsoft Teams.
• Alocarea în Teams a task-urilor privind achiziția de obiecte de inventar șefilor de restaurant
• solicitarea ofertelor de la furnizori diverși
• analiza ofertelor furnizorilor și selectarea variantei optime
• lansarea comenzilor de obiecte de inventarcătre furnizori, în baza referatelor de necesitate aprobate de către administrator restaurante/ manager Comunicare, urmărirea full filment-ul de livrare
• urmărirea stadiului comenzilor date către furnizori
• verificarea facturilor finale să fie conforme cu valoarea din contract
• raportarea activității proprii către superiori
• verificarea avizelor pentru ulei uzat și transmiterea cantităților către contabilitate în vederea întocmirii facturilor
• transmiterea facturilor de ulei uzat furnizorului
• verificarea/monitorizarea modului în care sunt completate diverse situații/rapoarte în restaurante (prezență, pontaj, evidență lenjerie, evidență taxi, etc.)
• monitorizarea criteriilor de performanță pentru personalul din subordine și completarea tabelelor aferente
• completarea tabelului cu evidența facturilor de utilități ale restaurantelor
• verificarea și centralizarea rapoartelor cu cheltuielile pentru transportul personalului
• actualizarea portofoliului de clienți care nu au mai avut consumatii în ultimul an de zile
• preluarea ofertelor de catering pentru evenimente
• transmiterea ofertelor de catering către clienți, într-o perioada de timp scurtă
• Distribuirea comenzilor pentru catering către restaurante, cu toate detaliile, particularit-țile și specificațiile aferente.
• Completarea situației de comenzi/solicitări oferte catering în tabelul aferent
• Preluarea solicitărilor pentru organizarea de evenimente în cadrul Sergiana Center
• Elaborarea ofertelor de meniu pentru evenimente,
• Intermedierea contractelor de evenimente si facturilor de avans și finale între responsabili și clienți
• Realizarea necesarului de personal pentru evenimente, atât în regim de catering, cât și în cadrul Sergiana Center.
• Transmiterea listei de personal pentru catering și evenimente către departamentul de resurse umane,
• Realizarea comenzilor de marfă pentru secția bar pentru evenimentele în regim de catering și din cadrul Sergiana Center.
• Introducerea facturilor de marfă și consumabile pentru catering și evenimente, în sistemul de gestiune,
• Completarea zilnică și transmiterea lunară a pontajului pentru Dep. Administrativ Horeca și Tehnic
• Transmiterea listelor de inventar pentru gestiunea obiecte de inventar în uz către toate restaurantele
• Analiza diferentelor si transmiterea acestora superiorului, in vederea aprobarii inchiderii inventarelor
• Efectuarea acordurilor de prețuri pentru gestiunea Consumabile
• Crearea articolelor din gestiunea Obiecte de inventar în uz și alocarea pozelor acestora
• Întocmirea referatelor de necesitate la solicitarea superiorilor
• Întocmirea necesarului de birotică și transmiterea comenzilor către furnizori
• Verificarea periodică a evidenței ținutelor angajaților din restaurante


Pe langa salariu oferim:

· contract pe perioada nedeterminata
· bonuri de masă
· spor de fidelitate
· card de sănătate la o clinică privată.
· posibilități de dezvoltare profesionala si personala

Descrierea companiei

SERGIANA... 30 DE ANI CU BUNĂTĂȚURI DIN ARDEAL !

Identitatea produselor Sergiana Poiana Mărului este definită de atribute precum: carnea proaspătă, fragedă și rețetele tradiționale din Țara Bârsei.

Primele produse realizate în carmangeria proprie, purtând eticheta „Sergiana Poiana Mărului”, au apărut în 1994 și s-au bucurat de un real succes la fel ca și astăzi.

Complexul Zootehnic Europig din Șercaia include, între altele, ferma de porci cu calități genetice superioare reprezentând principala materie primă pentru unitățile Sergiana. În ferma proprie de la Șercaia cresc rasele de vite Black Angus și Bălțata Românească, hrănite în pășunile noastre.

Restaurantele Sergiana Centrul Vechi, Sergiana Coresi, Sergiana AFI, Casa Tudor, Ceasu’ Rău, Sub Cetate – Râșnov, Stâna Turistică – Poiana Brașov, restaurantul La Mama Leti si Calul Balan din Statiunea Neptun au ca numitor comun, gustul Sergiana, amprenta calității.

PRĂVĂLIILE, cu un aer ușor arhaic, reprezintă una dintre cărțile de vizită importante pentru Sergiana. Cele peste 58 de prăvălii sunt răspândite în țară și în supermarketurile/ hipermarketurile: Kaufland, Carrefour, Cora, Mega Image, Profi, Auchan. Rețeaua de distribuție Sergiana acoperă și județele în care nu suntem încă prezenți.

Începând din toamna anului 2020, oferta „Bunătățurilor din Ardeal” a fost completată de KronBurger, regele burgerilor de la poalele Tămpei. Burgerii, preparați din carne de vită Angus, după rețetele originale ale șefului bucătar, respectă sloganul: „eat better & feel better”.

În completarea distincțiilor primite de-a lungul anilor, premiile Progresiv Awards 2020 pentru „Best Independent Retailer – Transilvania” acordat Prăvăliilor Sergiana Poiana Mărului și „Best Verticaly Integrated Business” acordat Grupului Sergiana, confirmă valorile noastre: TRADITIE, CALITATE, FAMILIE, INCREDERE, ECHITATE.

Publicat 6 Febr. 2025Reactualizat 6 Febr. 2025Expiră 8 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.