Candidatul Ideal
- seriozitate şi responsabilitate;
- integritate morală;
- abilităţi şi experienţă organizatorică;
- capacitate de planificare şi prioritizare;
- atenţie distributivă;
- abilităţi dezvoltate de comunicare şi de a dezvolta relaţii interpersonale (în limba maternă precum şi într-o limbă de circulaţie internaţională);
- motivare şi eficienţă;
- capacitate de luare a deciziilor;
- cunoasterea unei suite software de genul Microsoft Office;
Descrierea jobului
- organizarea activitatii administrative si de birou ( preluare apeluri telefonice, email, preluare, pregatire si expediere corespondenta, aprovizionare produse birotica, etc. )
- gestionarea documentatiei necesare comenzilor si intocmirea borderourilor lunare aferente institutiilor bancare ( aplicatii specifice institutiilor de credit )
- intocmire facturi, contracte prestari servicii
- gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor ( plata salarii, tichete de masa, concedii de odihna, contracte de angajare si contracte de colaborare )
- mentinerea relatiei cu clientii, colaboratorii si institutiile bancare sau alte societati comerciale
- actualizeaza baza de date documente
Descrierea companiei
CE EVALUĂM:
apartamente, case, vile terenuri libere sau construite spaţii comerciale şi de producţie spaţii de depozitare, hale industriale cladiri birouri construcţii cu utilizări speciale evaluarea investiţiilor realizate asupra unei proprietăţi hoteluri, complexuri turistice toate tipurile de construcţii rezidenţiale şi industriale aflate în orice stadiu bunuri mobile documentații cadastrale
Acoperire zonala
Putem întocmi Rapoarte de evaluare în următoarele judeţe : Dolj, Gorj, Mehedinţi, Caraş Severin, Timiş, Arad, Bihor, Satu Mare , Maramureş, Salaj, Bistriţa Năsăud , Cluj, Alba, Hunedoara , Mureș şi Bucureşti.
Cunoscând foarte bine specificul activităţii de evaluare a garanţiilor bancare şi dispunând de o bază de date solidă ( mai mult de 5000 Rapoarte de Evaluare întocmite) acumulată în cei 8 ani de activitate , vă putem oferi profesionalism, siguranţă deosebită în ceea ce înseamnă corectitudinea valorilor estimare în cadrul rapoartelor de evaluare şi termene scurte de predare a lucrărilor (maxim 4 zile) , cerinţă intalnită des in relaţiile cu Instituţiile bancare.
Experienţa dobandită in domeniul evaluarilor constitue o garantie pentru orice posibil beneficiar interesat de serviciile (E.P.I, E.B.M, E.I ) pe care le oferim.
Eurotimeval dispune de o asigurare în valoare de 500.000 euro. Societatea colaborează cu o serie de evaluatori membri titulari ANEVAR şi firme de evaluare, pentru acoperirea zonală completă a teritoriului României.
Între anii 2009 si 2022 au fost intocmite mai mult de 30.000 rapoarte de evaluare. Societatea colaborează în mod direct cu urmatoarele instituții de credit : Banca Transilvania S.A, BRD, AlphaBank, CEC Bank, Patria Bank.
EUROTIMEVAL S.R.L