Financial Controller
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Absolvent studii superioare economice
- Experienta in Financial Controlling si Raportare – 3-5 ani
- Nivel avansat de operare Excel si Power Point
- Limba Engleza - nivel avansat
- Orientare spre rezultate si catre business
- Respectare termene stabilite
- Abilitati de comunicare
- Proactiv
- Capacitatea de rezolvare a problemelor
- Atentie la detalii si gandire analitica
Descrierea jobului
- Ofera suport managementului in pregatirea si analiza bugetelor anuale si a forecast-uri-lor periodice, in vederea atingerii obiectivelor ︃︁︅︂︁︁︇︁strategice ale companiei
- Analizeaza performanta financiara a segmentelor de business si transmite informatiile si masurile de imbunatatire, catre toti responsabilii
- Monitorizeaza costuri&venituri&Capex pentru toate segmentele de business si explica si comunica variatiile (actualvs.bugetat) si punctele de imbunatatit catre toti responsabilii de buget
- Calculeaza NWC si ofera recomandari departamentelor comercial si celor operationale privind masurile de luat pentru alinierea la obiectivele companiei in ceea ce priveste NWC
- Pregateste pachetul de raportare si transmite periodic catre Grup rezultatele financiare
- Participa la crearea, dezvoltarea si implementarea de instrumente și proceduri de control eficiente pentru a asigura conformitatea cu legislatia fiscala si reglementarile in ceea ce priveste raportarea financiara
- Ofera suport si explicatii in cazul auditurilor interne si externe
- Analizeaza si reconciliaza diverse tipuri de accruals-uri (discounturi de acordat, cheltuieli de marketing, etc.)
- Calculeaza si verifica performanta unor portofolii noi de business, a unor proiecte noi si a business case-uri-lor pentru diverse campanii promotionale
- Intocmeste rapoarte catre management si catre alte departamente, rapoarte predefinite si ad-hoc in vederea efectuarii lucrarilor de inchidere de luna/trimestru/semestru/an (rapoarte strict legate de obiectivul postului)
Descrierea companiei
MagnaPharm Marketing & Sales is one of the largest and most dynamic pharmaceutical outsourcing group offering integrated services of import, distribution, market access, marketing and medical promotion, regulatory services.
Our vision is to become the favorite partner on the Central and Eastern European pharmaceutical market, offering a unique and full range of services on the marketing, sales, pharmaceutical retail and medical services segments.
Our mission is to be a premier pharmaceutical and consumer healthcare service provider in Central & Eastern Europe.
MagnaPharm Marketing & Sales has a strong culture of Compliance
Following strict FCPA standards;
Following Ethical code of AIFP (Association of Innovative Pharma Industry);
Following strict „drug-related“ legislation in all countries
MagnaPharm Marketing & Sales is currently active in 7 countries, Romania, Poland, Bulgary, Hungary, Slovakia, Serbia, Czech Republic.
Activity field: Pharmacy
Size (number of employes): >500
Headquarter: Bucharest, Romania
Type: Private company
Founded: 1994
Specialty: consumer healthcare, medicine, medical promotion, pharmaceuticals, pharmaceutical wholesaling
-
- 25 Oct. 2024
Contabil-Economist si Financial Analyst / Controller
ZENPRO HR SRL
București, Ploiesti, Campina și alte 2 orașe -