-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Finance Operations Specialist

SELFPAY
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Noul coleg care va prelua rolul de Finance Operations Specialist va oferi suport pentru departamentul financiar, va gestiona înregistrările contabile, va reconcilia tranzacțiile bancare cu rapoartele interne, va monitoriza încasările de la angajați și parteneri și va identifica soluții pentru optimizarea fluxurilor financiare interne.

Valoarea profesională pe care o poți aduce:
  • Minim 2 ani experienta pe un rol similar;
  • Studii superioare, preferabil in domeniul economic;
  • Excelente abilități de operare cu pachetul MS Office;
  • Abilitățile de comunicare scrisă și orală în limba engleză reprezintă un avantaj;
  • Bune abilitati de comunicare si orientare catre clientul intern;
  • Atenție la detalii și proactivitate;
  • Bune abilități de planificare, organizare și prioritizare.

Descrierea jobului

De ce te vei ocupa:
  • Efectuarea înregistrărilor în sistemul operațional conform rapoartelor operaționale, contabile și bancare;
  • Înregistrarea corecta și ︃​︁︄​︂︅︁​︁︀︃în timpul alocat tranzacțiilor bancare în sistemul contabil;
  • Monitorizarea încasărilor de la angajați și parteneri și înregistrarea corecta în sistemul operațional;
  • Efectuarea reconcilierilor informațiilor disponibile în rapoartele operaționale cu înregistrările contabile și tranzacțiile bancare;
  • Acționarea proactiv în vederea identificării și rezolvării situațiilor de neconcordanta și colaborarea cu partenerii și/sau colegii în acest sens;
  • Respectarea politicilor, procedurilor și instrucțiunilor interne cu impact asupra activității;
  • Elaborarea rapoartelor la solicitarea conducerii sau a altor departamente;
  • Colaborarea în cadrul departamentului și cu celelalte departamente în implementarea de noi procese în vederea îmbunătățirii activității.

Descrierea companiei

CINE SUNTEM?
SelfPay este pe piața din România din 2009 și oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 11.500 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate.

SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare.

VALORILE NOASTRE?

Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi:

ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza;
ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel;
APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie;
CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară;
AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii;
PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.

Publicat 30 Oct. 2024 Reactualizat 20 Nov. 2024 Expiră 29 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.