FACTURIST
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experienta pe o pozitie similara ar fi recomandata;
- Competente foarte bune de planificare si autoorganizare;
- Cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office (in special Excel);
- Rigurozitate, atentie la detalii, meticulozitate, reactivitate ridicata la aparitia unor situatii noi sau probleme, disponibilitate, flexibilitate, adaptabilitate, abilitati de invatare si autodezvoltare;
- Bune aptitudini de comunicare interumana;
- Cunoasterea limbii engleze (vorbit/scris/citit) - nivel mediu.
Descrierea jobului
- ︃︁︃︃︁︅︁︉︀Transmiterea facturilor catre clienti;
- Verificarea si solutionarea reclamatiilor legate de facturare;
- Colaborarea eficienta cu departamentul de contabilitate pentru raportarea corecta a incasarilor si platilor;
- Intocmirea diverselor rapoarte si situatii specifice activitatii desfasurate.
Descrierea companiei
INTERNATIONAL ALEXANDER HOLDING este grup internațional de companii din domeniul serviciilor integrate de transport si logistica care activeaza cu succes pe piata europeana. Furnizam de peste 20 ani servicii complexe de logistica (depozitare, managementul ambalajelor) si transport (rutier, intermodal, aerian si maritim) pentru clienti importanti din industriile automotive si de tehnologie.
Echipa International Alexander este mereu pregatita sa abordeze cele mai dificile aspecte ale afacerii cu profesionalism si cu dorinta de perfectionare. In spatele serviciilor noastre stau experienta, devotamentul, ambitia, seriozitatea si promptitudinea oamenilor nostrii – oameni instruiti, oameni preocupati sa-si dezvolte competentele si pregatiti sa abordeze noi provocari.