FACILITY MANAGER (SERVICII INTEGRATE) JUNIOR/SENIOR
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul Ideal
- Studii superioare tehnice – ideal Inginerie/Construcții/Instalații/Administrare
- Cunoștințe tehnice
- Cunoștințe de operare PC (pachetul Office, Autocad, aplicații de management al facilităților)
- Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu – avansat reprezintă un avantaj
- Cunoștințe de Project Management constituie un avantaj
- Deținerea unor certificări în domeniul Facility Management (IFMA, ROFMA) constituie un avantaj
- Competențe de leadership și comunicare
- Experiență de lucru în aria serviciilor integrate constituie un avantaj
- Capacitatea de a motiva echipa și de a construi relații de colaborare atât în echipă la nivel de servicii integrate: mentenanță tehnică, curățenie, securitate, pompieri, spații verzi, dezăpezire, precum și în relații de colaborare cu furnizorii, beneficiarii serviciilor și utilizatorii clădirii, chiriașii
- Gândire analitică și capacitatea de a gasi soluții imediat sustenabile, eficiente și optime din punct de vedere tehnic
- Capacitate organizatorică având abilități de a prioritiza și gestiona sarcinile echipei din subordine
- Planificare operațională (capacitatea de a întocmi planurile operaționale zilnice și sarcinile aferente fiecărui membru al echipei)
- Cunoașterea legislatiei SSM
- Capacitate de a lucra sub presiune și de a rezolva eficient problemele complexe
- Persoană orientată către rezultate, capabilă de a lua decizii și de a seta priorități
- Permis de conducere categoria B
- Disponibilitate de deplasare
Descrierea jobului
Management operațional
- Coordonează și supraveghează activitățile de mentenanță preventivă și corectivă pentru toate echipele și sistemele/instalațiile din ︃︁︂︁︄︆︁︀︀clădire precum și activitățile serviciilor de curațenie, pază umană, pompieri, DDD, dezăpezire, intreținere spații verzi
- Coordonează și supervizează în mod direct propria echipă alocată clădirii formată din tehnicieni, agenți de curățenie și agenți de securitate
- Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului și informează echipa de management despre problemele apărute pe care nu le poate rezolva la nivelul său
Planificare operațională
- Întocmește și urmărește planurile de mentenanță tehnică preventivă, revizii tehnice specializate precum și planurile de curățenie și cele operaționale și de intervenție aferente serviciilor de securitate, pază umană și pompieri
Managementul utilităților
- Urmărește evoluția utilităților (apă, energie electrică, agenți termici, gaze naturale) și completează lunar matricea de utilități
Managementul resurselor
- Este responsabil de gestionarea optimă și eficientă a resurselor umane alocate proiectelor și a resurselor logistice și tehnice
Managementul furnizorilor
- Este responsabil de identificarea și selectarea furnizorilor punctuali de servicii, imbunătățirea calității serviciilor oferite de către aceștia, respectarea condițiilor contractuale de către furnizori și managementul performanței acestora
Managementul echipei
- Stabilește conform structurii organizatorice sarcinile și responsabilitățile personalului din subordine în baza fișelor de post
- Se preocupă de stabilirea priorităților zilnice, îndeplinirea sarcinilor de către echipă și atingerea obiectivelor
- Instruire, suport și motivarea echipei
- Asigură circulația informației în cadrul proiectului organizând periodic întâlniri cu echipa de proiect
- Este responsabil de instruirea și training-ul membrilor echipei precum și de dezvoltarea competentelor personalului din subordine
Managementul bugetelor
- Implementează continuu soluții de îmbunatățire a performanței clădirii precum și a echipei pe care o manageriază și depune diligențe în regim continuu privind monitorizarea și analiza costurilor operaționale și identificarea oportunităților de eficiență prin implementare protocoale și proceduri de eficiență coroborat cu utilizarea de tehnologie și soluții ecologice și sustenabile
- Pregatește și urmărește bugetul alocat proiectului
Managementul lucrărilor de reparații și modernizare
- Supravegherea oricărei lucrări în cadrul clădirii pe care o manageriază cu respectarea standardelor de calitate, a protocoalelor de SSM, a standardelor și normativelor legislative
- Relaționarea cu clienții și utilizatorii clădirii
- Responsabil de comunicarea în timp real și înțelegerea nevoilor utile clădirii și a nevoilor beneficiarului pentru a asigura satisfacția acestora precum și rezolvarea promptă a problemelor semnalate
Reprezentant în fața autorităților
- Este interfața cu furnizorii și reprezentantul autorităților a beneficiarilor
Asigurarea conformității
- Este preocupat de garantarea respectării normelor de siguranță, sănătate și legislație aplicabilă
Intervenție și reacție imediată
- Soluționarea situațiilor de urgență și a problemelor neprevăzute cu promptitudine și profesionalism
Proceduri și documentare
- Este procupat de implementarea procedurilor de intervenții, a procedurilor de urgență (evacuare, intervenții tehnice rapide precum și a protocoalelor de implementare a serviciilor integrate de Facility Management)
- Verifică pontajul lunar pentru personalul din subordine și îl transmite Departamentului de Resurse Umane
- Arhivează documentația legată de proiect
Raportare
- Întocmirea rapoartelor periodice cu situația și starea facilităților din clădire, a serviciilor prestate, a consumului de resurse și a costurilor operaționale
Soluționare și bugetare
- Este responsabil de propunerea de proiecte de îmbunătățire și de creștere a nivelului de siguranță și de valoare a proprietății precum și de eficientizarea și reducerea consumului de resurse în virtutea unei clădiri sustenabile și propunerea de bugete anuale proactive pentru implementarea proiectelor de investiție
Este alocat pe proiecte de securitate, întreținere spații verzi, DDD, utilități, revizii specializate și curațenie.
Oferim
- pachet salarial atractiv în funcție de experiență, nivel de expertiză și rezultate
- bonusuri de activitate în funcție de performanță
- mașină de serviciu
- posibilitate de dezvoltare profesională și personală prin asigurarea de cursuri/training-uri specializate
- mediu de lucru dinamic și stabil într-o companie de top
- oportunitatea de a gestiona proiecte complexe și de a fi implicat activ în procesul decizional și operațional al companiei
Descrierea companiei
BMF Grup este cea mai mare companie de servicii integrate de Facility Management din România.
BMF Grup asigură servicii de management și întreținere tehnică a clădirilor și a infrastructurii precum și servicii de curățenie, DDD, întreținere spații verzi, dezăpezire, pază umană, pompieri, revizii tehnice specializate pentru toate sistemele și instalațiile (HVAC, instalații electrice, instalații sanitare, instalații de stingere incendiu, instalații de curenți slabi, BMS, etc.) precum și lucrări de construcții, proiectare și management de proiect.
BMF Grup are puncte de lucru în toate orașele din România și operează în toate sectoarele de industrie: clădiri de birouri, centre comerciale, fabrici de producție și facilități industriale, parcuri logistice, telecomunicații, entertainment și televiziune, retail și supermarketuri.
BMF Grup este un lider vizionar al serviciilor integrate de Facility Management utilizând în activitatea sa zilnică tehnologie revoluționară în care integrează soluțiile AI, IOT, roboți, drone și soluții sustenabile ce au rolul de a eficientiza procesele și resursele.
Prin integrarea celor mai noi tehnologii, a digitalizării, a personalului calificat, sprijinirea sustenabilității și dezvoltarea unor servicii personalizate, BMF Grup își dezvoltă continuu misiunea de a transforma spațiile în medii eficiente, sigure și sustenabile.
Echipa BMF Grup este o echipă tânără și care crede cu tărie în adaptabilitate, inovație și colaborare.
BMF Grup – Lider în inovație, excelență și sustenabilitate.
-
- 15 Nov. 2024
Safety&Security Specialist/ SSM Specialist - global company
PEOPLE HUNTERS
București, Calarasi9000 RON net / lună -