-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

EXPERT ELABORARE DOCUMENTATII ACHIZITII INVESTITIONALE

SOCIETATEA NATIONALA A APELOR MINERALE SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii superioare de lungă durată, plus cursuri de specialitate în domeniul achizițiilor publice;
Experiență în specialitate – minimum 2 ani;
Cunoștințe foarte bune operare PC – pachetul MS Office (Word, Excel, Outlook);
Cunoașterea legislației în domeniu.

Descrierea jobului

Organizează, coordonează, efectuează toate procedurile de achiziție, conform legislației specifice în vigoare și a normelor, regulamentelor și codurilor interne;
Efectuează ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈demersurile necesare pentru înregistrarea/reînnoirea/recuperarea înregistrării autorității contractante în SICAP sau recuperarea certificatului digital, dacă este cazul;
Introduce în SICAP documente, note, documentații, în vederea atribuirii de contracte;
Întocmește Programul Anual al Achizițiilor Publice şi prestărilor de servicii, pe care îl supune spre aprobare şi îl actualizează potrivit alocațiilor bugetare asigurate;
Realizează punerea în corespondență cu sistemul de grupare şi codificare utilizat în Vocabularul comun al achizițiilor publice (CPV) a produselor, serviciilor şi lucrărilor care fac obiectul contractelor de achiziție publică;
Asigură cadrul legal necesar pentru achiziționarea de bunuri, servicii și lucrări în condiții de eficiență economică și social şi respectarea principiilor care stau la baza atribuirii contractelor de achiziție publică și a organizării concursurilor de soluții, așa cum sunt definite de legislația în vigoare;
Asigură eficiența utilizării fondurilor, respectiv folosirea sistemului concurențial şi a criteriilor economice pentru atribuirea contractului de achiziție publică;
Asigură evitarea apariției unor situații de natura sa determine existent unui conflict de interese şi/sau manifestarea concurenței neloiale, așa cum sunt definite de actele normative;
Aplică şi finalizează procedurile de atribuire în conformitate cu actele normative ce reglementează activitatea de achiziții publice;

Descrierea companiei

SOCIETATEA NAȚIONALĂ A APELOR MINERALE – S.A. (SNAM S.A.) este o companie dinamică, deschisă pentru colaborarea cu investitori, atât din țară cât și din străinătate. Competența ridicată a specialiștilor săi, soliditatea și seriozitatea companiei, calitatea deosebită și varietatea în unitate a mărcilor românești de apă minerală, asigură premisele dezvoltării, pe viitor, a companiei. În acest sens, SNAM S.A. este în continuare interesată de:
– cercetarea de noi surse, prin captarea de izvoare și forarea de sonde pentru apă minerală;
– furnizarea de activități de consultanță și proiectare în domeniul geologiei și hidrogeologiei apelor minerale;
– atestarea calității apelor minerale românești și străine, în conformitate cu cerințele ISO, prin laboratorul de analize fizico-chimice și microbiologice.
Publicat 5 Nov. 2024 Reactualizat 5 Nov. 2024 Expiră 5 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.