Candidatul Ideal
- Studii superioare︇︌︊︈︊︂︉︃︇︌︅︈︁︁︎︎︈︂︃︁︃︊︇︂︈︈︀︆︉︇︅︋ - constituie avantaj: Energetica, Inginerie Electrice, Electrotehnica si Instalatii electrice.
- Cunoașterea Sistemului Electronic de Achiziții Publice,
- Experiența in pregatirea documentatiei - tehnice
- Cunostinte PC: MS Office (Outlook, Excel, Word)
- Bune abilități de sinteză, analiză, eficientizare și prioritizare a activităților - centralizare documentatie
- Abilitãţi de lucru în echipã
- Atenție la detalii, capacitate dezvoltată de concentrare
- Capacitatea de a respecta termene limita stricte
- Cunoașterea Sistemului Electronic de Achiziții Publice,
- Experiența in pregatirea documentatiei - tehnice
- Cunostinte PC: MS Office (Outlook, Excel, Word)
- Bune abilități de sinteză, analiză, eficientizare și prioritizare a activităților - centralizare documentatie
- Abilitãţi de lucru în echipã
- Atenție la detalii, capacitate dezvoltată de concentrare
- Capacitatea de a respecta termene limita stricte
Descrierea jobului
1. Activitatea se va desfășura in cea mai mare parte la punctul de lucru al societății
2. Responsabilitati
- Monitorizarea şi urmărirea oportunităţilor de licitaţii;
- Identificarea anunţurilor publice pe platformele oficiale (ex. SEAP);
- Monitorizarea statusului licitaţiilor active;
- Studierea si centralizarea documentatiei de atribuire - Fisa de date, Caiet de sarcini;
- Elaborarea documentatiei necesare participarii la licitatii
- Colaborarea cu echipele interne de elaborarea a propunerilor tehnice
- Urmarirea licitatiei pe parcursul analizei de catre autoritatea contractanta si intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari
- Urmarire lucrari aflate in faza de autorizare
- Intocmire documentatie obtinere avize
3. Beneficii
- salariu motivant
- bonuri de masa
- prima vacanta
- prime in functie de performanta - in perioada Sarbatorilor
- dezvoltare competente - cursuri pregatire profesionala
- altele - in functie de rezultatele obtinute in echipa
2. Responsabilitati
- Monitorizarea şi urmărirea oportunităţilor de licitaţii;
- Identificarea anunţurilor publice pe platformele oficiale (ex. SEAP);
- Monitorizarea statusului licitaţiilor active;
- Studierea si centralizarea documentatiei de atribuire - Fisa de date, Caiet de sarcini;
- Elaborarea documentatiei necesare participarii la licitatii
- Colaborarea cu echipele interne de elaborarea a propunerilor tehnice
- Urmarirea licitatiei pe parcursul analizei de catre autoritatea contractanta si intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari
- Urmarire lucrari aflate in faza de autorizare
- Intocmire documentatie obtinere avize
3. Beneficii
- salariu motivant
- bonuri de masa
- prima vacanta
- prime in functie de performanta - in perioada Sarbatorilor
- dezvoltare competente - cursuri pregatire profesionala
- altele - in functie de rezultatele obtinute in echipa
Descrierea companiei
F&F Energy Solutions SRL a fost infiintata in anul 2016 si are ca scop principal coordonarea executiei proiectelor de retele electrice, instalatii electrice si energie regenerabila.
In acest sens colaboram cu mai multe companii importante pentru care participam la diverse licitatii, intocmim si avizam proiecte tehnice, coordonam activiatea de executie a lucrarilor si realizam documentatia necesara receptiei lucrarilor.
In acest sens colaboram cu mai multe companii importante pentru care participam la diverse licitatii, intocmim si avizam proiecte tehnice, coordonam activiatea de executie a lucrarilor si realizam documentatia necesara receptiei lucrarilor.