Expert Achiziții Publice - Sibiu
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate (juridice/economice/inginereşti)
- Absolvent al cursului de Expert achiziţii publice
- Experienţă în domeniul achiziţiilor publice de cel puţin 3 ani
- Experienţă în utilizarea SEAP
- Experienţă în licitaţii publice (SICAP)
- Cunoştinţe de legislaţie în domeniul achiziţiilor publice; cunoaşterea Sistemului Electronic de Achiziţii Publice – SICAP
- Cunoştinţe MS Office (Word, Excel)
- Comunicare excelentă oral şi scris în limba română; bune cunoştinţe de limba engleză
- Spirit de echipă, flexibilitate şi mobilitate, abilitatea de a lua decizii, responsabilitate
- Abilităţi de planificare şi organizare, gândire analitică şi critică
- Persoană orientată spre rezultate
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Monitorizarea anunţurilor de participare la licitaţie publicate în SICAP, identificarea proiectelor de interes pentru companie, descărcarea documentaţiei de atribuire ︃︁︄︄︃︁︈︆
- Analizarea documentaţiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie
- Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerinţele de calificare / atribuire şi în conformitate cu prevederile legale în vigoare
- Pregătirea solicitărilor de clarificare la documentaţia de achiziţie publică împreună cu echipa de licitaţie şi încărcarea acestora în SICAP
- Verificarea criteriilor de atribuire privind îndeplinirea cerinţelor de calificare atât din punct de vedere al eligibilităţii cât şi tehnic şi pregătirea documentelor necesare (experienţa similară, experţi cheie, echipamente, certificate, atestate, recomandări necesare)
- Completarea DUAE pentru societate
- Colaborarea cu departamentul juridic al societăţii în privinţa DUAE, a acordurilor de sub-contractare, modului de colaborare cu partenerii etc., precum şi colaborarea cu partenerii, în perioada de pregătire a ofertelor
- Elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificare transmise de Autorităţile Contractante, pe perioada de evaluare, împreună cu echipa de licitaţie, şi încărcarea acestora în timpul solicitat;
- Menţinerea unei baze de date pentru proiectele de interes conform instrucţiunilor interne.
Descrierea companiei
STRABAG
Progresul începe cu noi.
Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.
Construiește-ți viitorul alături de noi!
Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.