Candidatul Ideal
Cerințe:
- Experienta anterioara de minim 2 ani;
- Abilitati excelente de negociere si comunicare;
- Abilitatea de a lucra in echipa;
- Abilitatea de a lucra intr-un domeniu dinamic;
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini si de a respecta termenele limita;
- Cunostinte de operare MS Office;
- Nivel experimentat engleza (scris, vorbit, citit). Franceza reprezinta avantaj;
Descrierea jobului
- Menține relația cu clienții existenți și oferă cele mai bune soluții în derularea comenzilor primite;
- Prelucrează comenzile primite de la clienți, în programele dedicate și le transmite către operatorii de transport
- Gestionează cererile de cotații - calculează costurile și prețurile;
- Informează clienții cu privire la transportul alocat (estimare date livrare);
- Monitorizează evoluția transportului;
- Identifica solutiile optime de transport si le comunica catre client in cel mai scurt timp;
Descrierea companiei
Infiintata in 1996, avand ca obiect de activitate intermedierea transporturilor internationale de marfuri, pe parcursul celor 29 ani de experienta ROMFRACHT a devenit un nume pe piata internationala de profil .
Investim in oameni, ii ajutam sa creasca alaturi de noi, le sarim in ajutor atunci cand este nevoie, le asiguram un mediu de lucru placut si motivant.
Joburi similare
- 9 Ian. 2025
COORDONATOR TRANSPORT / EXPEDITOR INTERNATIONAL
TRANSGHE
Remote (de acasă)6000 - 20000 RON net / lună - 30 Dec. 2024
Expeditor Transport intern/international
CONFIDENTIAL CONFIDENTIAL
București700 - 1500 EUR net / lună