Expeditor International
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experienta
- Minim 2 ani intr-o casa de expeditii sau intr-un departament de transport/logistica
- Experienta in interactiunea cu clientii si furnizorii
- Cunostinte PC
- Limba engleza – nivel avansat; cunoasterea unei alte limbi straine este un avantaj
- Abilitati de negociere
- Abilitati de comunicare verbala si scrisa
- Abilitati de planificare si organizare
- Orientare spre rezultate si solutionarea situatiilor de urgenta
- Spirit de echipa
- Rezistenta la stres
Descrierea jobului
- Receptioneaza si administreaza solicitarile clientilor legate de oferta de servicii;
- Stabileste prioritatile de rezolvare a solicitarilor clientilor, ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈impreuna ︁︈︁︈︉︁︇︀︂︂︇cu seful direct;
- Contacteaza furnizorii in scopul solutionarii cererilor de transport a clientilor in conditiile solicitate de acestia;
- Negociaza cu clientul si carausul, in scopul obtinerii de profit maxim pentru companie.
- Asigura trimiterea si semnarea contractelor aferente operatiunilor de transport cu clientii;
- Contacteaza clienti noi, stabileste intalniri si poate solicita ajutorul reprezentantilor de vanzari/ manager care le vor oferi tot suportul (clientul urmand a fi comun), pentru a creste volumul de curse in vederea depasirii targetelor.
- Asigura intocmirea si semnarea documentatiei aferente transportului, conform procedurilor de lucru stabilite si deruleaza operatiunile de transport numai dupa intocmirea documentatiei respective;
- Verifica daca documentele referitoare la cursele efectuate sunt corecte si complete;
- Mentine legatura cu clientii in vederea efectuarii operatiunilor de transport (incarcare, descarcare, documentatie si conditii specifice, etc) pe tot parcursul transportului pana la finalizarea operatiunii;
- Urmareste procedura telefonic de incarcare si descarcare a marfurilor efectuata de catre furnizori si intervine pentru a remedia problemele aparute;
- Asigura comunicarea cu clientii si informarea acestora, precum si rezolvarea diverselor probleme ce apar pe parcursul incarcarii/descarcarii comenzii, pana la finalizarea operatiunii. In situatii conflictuale, solicita interlocutorului sa-si prezinte punctul de vedere in scris, in cadrul unui email.
- Receptioneaza reclamatiile si problemele din partea clientilor, cauta solutii de rezolvare a acestora si semnaleaza sefului direct problemele pe care nu le-a putut rezolva; dupa gasirea solutiei, informeaza clientul asupra modului de solutionare a problemei;
- Bonuri de masa
- Laptop
- Telefon serviciu
- Abonament medical business
- Prime de sarbatori
Descrierea companiei
Reprezentat teritorial in Bucuresti, Otopeni, Brasov, Constanta, Craiova, Timisoara, Cluj si Iasi, Grupul Europrim pune la dispozitia clientilor sai soluții integrate si complete de logistică, precum şi o gamă completă de servicii de transport rutier internaţional si domestic, transport aerian și maritim. Suntem o echipa de profesionisti, veseli si pasionati, iar succesul l-am obtinut muncind intr-un mediu de lucru prietenos, motivant si inovator. Te incurajam sa aplici, pentru a ne cunoaste si pentru a avea o sansa sa participi la povestea noastra de succes, construind o cariera durabila. www.europrim.ro