Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Employee Relations Specialist (HR Admin) - Rudeni / Joita

DELIVERY SOLUTIONS
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal


Ce ar trebui să ai?
  • Studii superioare;
  • Atestat inspector resurse umane - constituie un avantaj;
  • Cunostinte solide de legislatia muncii;
  • Experienta in administrare de personal si salarizare;
  • Cunostinte dе utilizare a unui software de administrare de personal;
  • Cunostinte avansate in utilizarea pachetului Microsoft Office (Excel, Power Point, Word);
  • Atentie sporita la detalii si proactivitate;
  • Bune abilitati de organizare a activitatii si de prioritizare;
  • Excelente abilitati dе comunicare si relationare;
  • Flexibilitate, empatie si mobilitate in teren;
  • Atitudine pozitiva, orientare spre oameni;
  • Carnet de conducere – categoria B.

Descrierea jobului


Ce ar trebui să faci?
  • Intocmesti si actuаlizеzi dosаrеlе angajаtilor;
  • Indеplinеsti formalitatilе legatе de inchеierea, modificarеа, suspеndarеa si incetarea contractelor individuale de munca ale angajatilor;
  • Inregistrezi si actualizezi informatiile cu privire la angajati in baza de date;
  • Te asiguri de intocmirea corecta si la timp a pontajelor lunare;
  • Intocmesti rapoarte zilnice, saptamanale si lunare;
  • Gestionezi relatia cu furnizorii de servicii (ex. medicina muncii);
  • Mentii o colaborare deschisa cu managerii celorlalte departamente;
  • Esti la curent mereu cu noutatile legislative si participi activ la implementarea lor;
  • Emiti adrese catre autoritati - ITM, ANOFM;
  • Eliberezi, la cerere, documente solicitate de catre angajati;
  • Acorzi suport angajatilor in probleme legate de relatiile de munca;
  • Gestionezi procesul de angajare si induction.
Cu ce vine jobul la pachet?
  • Un pachet salarial motivant pe bune;
  • Card combustibil;
  • Traininguri de specialitate;
  • Abonament pentru servicii medicale;
  • Posibilități de dezvoltare și promovare în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
  • Mediu de lucru placut intr-o companie in continua expansiune.
Program de lucru:
  • Luni - Vineri, 09.00- 18.00
Locatii disponibile:
  • DNCB, Chitila, HUB Sameday Rudeni;
  • Bacu, Joita.
Mod de lucru:
  • On-site

Descrierea companiei

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele patru Hub-uri logistice de lângă Chitila, Joita, Sibiu si Brasov.

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 14 Febr. 2025Reactualizat 23 Febr. 2025Expiră 16 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.