Candidatul Ideal
Cerințe pentru ocuparea postului
- Absolvent/ă de învățământ superior domeniul financiar – contabil sau economic;
- Cel puțin trei ani vechime în domeniul financiar-contabil;
- Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale si a procedurilor financiar-contabile;
- Experiență de lucru cu un soft de contabilitate/ERP;
- Cunoștințe IFRS;
- Cunoștințe solide MS Office și nivel mediu de limba engleză;
- Capacitate ridicată de analiză, sinteză și planificare, responsabilitate, ordine și corectitudine;
- Persoană analitică și atentă, care urmărește rezolvarea problemelor;
- Certificări relevante, ACCA/CECCAR finalizate sau în curs, constituie un avantaj.
Abilități și calități
- Dorință de a te alătura unei echipe relativ noi, cu o ierarhie plană;
- Interes pentru piața de capital / piața de energie;
- Atitudine pozitivă, comportament prietenos și capacitatea de a lucra în echipă;
- Abilitate de a lucra in condiții de stres si disponibilitate de a lucra în condiții de program prelungit pentru respectarea termenelor.
Descrierea jobului
- Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii de la furnizori;
- Operarea mijloacelor fixe/obiectelor de inventar (intrări, transferuri, descărcări de gestiune);
- Evidența și înregistrarea extraselor bancare;
- Înregistrarea plasamentelor financiare;
- Urmărirea scadențelor obligațiilor de plată (furnizori/taxe) și pregătirea fișierelor de plăti pentru aplicațiile de internet banking;
- Efectuarea operațiunilor specifice închiderii de lună;
- Pregătirea declarațiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
- Asigurarea suportului în timpul auditului extern/intern;
- Realizarea de raportări financiar-contabile adhoc;
- Participarea la elaborarea situațiilor financiare;
- Organizarea și arhivarea în bune condiții a documentelor financiar-contabile;
- Participarea la inventarierea anuală a patrimoniului.
Beneficii
- Salariu competitiv și contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
- Tichete de masă și Tichete de vacanță (valoarea acestora se stabilește în conformitate cu legislația în vigoare si prevederile interne aprobate pentru anul în curs);
- Pensie Pilon 3 în limita unui buget stabilit anual;
- Facilități sportive în limita unui buget stabilit anual;
- Abonament medical la clinica privată de sănătate;
- Cursuri specializate și posibilitate de a acumula expertiză în acest domeniu;
- Telefon mobil și laptop;
- Fructe, cafea, ceai, apă;
- Birou modern, într-o clădire ușor accesibilă, amplasată în zona Piața Victoriei.
Descrierea companiei
Te vrem în echipa noastră!
CCP.RO Bucharest S.A. (CCP.RO), viitoarea contraparte centrală din România, extinde echipa financiară.
CCP.RO este unul din cele mai ambițioase proiecte din domeniul financiar/Fintech din Romania, finanțată în principal de Bursa de Valori București și OPCOM (Operatorul Pieței de Energie Electrica și de Gaze Naturale din Romania).
Proiectul CCP.RO va lansa contrapartea centrală din România, fiind principalul factor în introducerea piețelor cu produse financiare derivate (cu activ suport acțiuni, energie, alte mărfuri, obligațiuni, indici, curs de schimb, etc.). CCP.RO va oferi posibilitatea îmbunătățirii capacităților post-tranzacționare prin implementarea de tehnologii specializate pentru gestionarea în timp real a riscurilor, printr-un sistem de marje și garanții, și pentru raportarea datelor către toate părțile implicate: autorități, burse deservite, membri și agenți de decontare.
Prin urmare, dacă crezi că acest profil ți se potrivește și vrei sa ne cunoști, CCP.RO te invită să aplici cu încredere pentru rolul de Economist.