Candidatul Ideal
Crestem si ne dezvoltam!
Daca faci parte dintre cei care se simt in largul lor facand o munca de birou, avem jobul
perfect pentru tine: economist
Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:
ai cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil si resurse umane;
ai minim studii medii/ superioare economice;
ai o vechime in domeniu de minim 3 ani;
ai bune abilitati de utilizare a pachetului MS OFFICE;
iți place munca dе birou;
ești dornic dе afirmare;
ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;
te consideri sociabil si comunicativ;
ai abilitati de colaborare, atentie la detalii, perseverenta ;
capacitate de analiza, sinteza, rezolvare a problemelor;
capacitatea de a lucra cu termene limita, atentie distributiva;
cunoasterea limbii maghiare constituie avantaj;
Daca faci parte dintre cei care se simt in largul lor facand o munca de birou, avem jobul
perfect pentru tine: economist
Este un job 100% dinamic și provocator, potrivit pentru tine doar daca:
ai cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare in domeniul financiar-contabil si resurse umane;
ai minim studii medii/ superioare economice;
ai o vechime in domeniu de minim 3 ani;
ai bune abilitati de utilizare a pachetului MS OFFICE;
iți place munca dе birou;
ești dornic dе afirmare;
ești deschis la informație și iți dorești sa evoluezi;
te consideri sociabil si comunicativ;
ai abilitati de colaborare, atentie la detalii, perseverenta ;
capacitate de analiza, sinteza, rezolvare a problemelor;
capacitatea de a lucra cu termene limita, atentie distributiva;
cunoasterea limbii maghiare constituie avantaj;
Descrierea jobului
Ce vei face?
Atributii in sfera Departamentului de Contabilitate cum ar fi :
Introducere de date in programul ERP propriu ;
Pregatire pontaj, calcul concedii medicale, evidenta concedii de odihna si alte calcule specifice salarizarii;
Prelucrarea documentelor primare : facturi furnizori, extrase bancare, deconturi, delegatii;
Prelucrari pentru raportari statistice;
Rapoarte specifice domeniului de activitate;
Alte sarcini delegate de catre conducerea societatii;
Cе oferim?
un sаlаriu competitiv, atractiv
posibilitati de dezvoltare profesionala și avansare în cariera;
un mediu de lucru placut si modern, intr-un colectiv de munca tanar si prietenos;
vei fi respectat si integrat in familia noastra, ne pasa de bunastarea angajatilor si te ajutam oricand pe plan personal si profesional;
un loc de munca pe termen lung intr-o Companie stabila.`
Atributii in sfera Departamentului de Contabilitate cum ar fi :
Introducere de date in programul ERP propriu ;
Pregatire pontaj, calcul concedii medicale, evidenta concedii de odihna si alte calcule specifice salarizarii;
Prelucrarea documentelor primare : facturi furnizori, extrase bancare, deconturi, delegatii;
Prelucrari pentru raportari statistice;
Rapoarte specifice domeniului de activitate;
Alte sarcini delegate de catre conducerea societatii;
Cе oferim?
un sаlаriu competitiv, atractiv
posibilitati de dezvoltare profesionala și avansare în cariera;
un mediu de lucru placut si modern, intr-un colectiv de munca tanar si prietenos;
vei fi respectat si integrat in familia noastra, ne pasa de bunastarea angajatilor si te ajutam oricand pe plan personal si profesional;
un loc de munca pe termen lung intr-o Companie stabila.`
Descrierea companiei
Rozoti este o Companie cu capital integral romanesc, specializat in servicii de transport intern si international cu o activitate de peste 31 de ani in acesta industrie prin parteneriate de succes cu Companii importante din diverse domenii de activitate.