Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Economist

Megaconstruct
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare în domeniul economic, preferabil în contabilitate.
  • Experiență în contabilitate de gestiune reprezintă un avantaj.
  • Motivație și dorință de a învăța și de a se dezvolta continuu.
  • Seriozitate și responsabilitate în îndeplinirea sarcinilor.
  • Abilități de comunicare și rezolvare a problemelor.
  • Capacitatea de a lucra eficient și de a respecta termene limită strânse.
  • Cunoaștere Pachet Office – Excel nivel basic/Navision

Descrierea jobului

  • Verifica facturile emise de parteneri pentru achizitia stocurilor sa fie intocmite in conformitate cu prevederile si preturile contractuale;
  • Verifica lunar, gestiunile de materiale: verifica intrarile si iesirile din gestiune, incadrarea corecta a consumurilor pe tip lucrare, centru de cost;
  • Verifica lunar ca procesele verbale de predare/scoatere din custodie sa fie in concordanta cu inregistrarile in programul de contabilitate;
  • Verifica lunar conformitatea documentelor aferente gestiunilor: note de intrare receptie, procesele verbale de predare/scoatere din custodie, bonuri de consum, avize de transfer, bonuri de retur, procese verbale de receptie si procesele verbale de punere in functiune pentru contori.
  • În realizarea activității se coordonează cu gestionarii din punctele de lucru
  • Asigura inregistrarea facturilor de gestiune pentru achiziții de obiecte de inventar
  • Ține evidența lunară a stocurilor de contori și obiecte de inventar
  • Verifică lunar cheltuiala cu deprecierea obiectelor de inventar
  • Raspunde la solicitarile clientilor cu privire la platile efectuate in maxim 5 zile de la primirea acestora.
  • Efectueza reglari de incasari pe conturilor clientilor conform procedurilor interne.
  • Intocmeste adrese de raspuns catre clienti pentru solicitarile de rambursare a sumelor achitate eronat/ in avans si a sumelor provenind din regulazarea contractelor incheiate cu acestia.
  • Preia reclamatiile primite de la clienti/colegi din cadrul societatii privind nefunctionalitatea serviciului de incasari prin procesatorii de plati si se asigura de transmiterea si rezolvarea acestora.
  • Inregistreaza zilnic tranzactiile aferente extrasele de cont bancar la care societatea are deschise conturi împreună cu ceilalți economiști din departament.
  • Participa la programul de inventariere, pregătește listele de inventariere.

Descrierea companiei

ManpowerGroup este expertul global privind forța de muncă, creând soluții inovatoare în domeniu de aproape 70 de ani. În calitate de experți în forța de muncă, în fiecare zi conectăm la piața muncii peste 600,000 de persoane cu diverse abilități, într-o varietate de domenii și industrii. Familia brandurilor ManpowerGroup - Manpower, Experis, Right Management și ManpowerGroup Solutions – ajută peste 400,000 de clienți din 80 de țări și teritorii să identifice, atragă, dezvolte și gestioneze talentele de care au nevoie, oferindu-le soluții cuprinzătoare și integrate. ManpowerGroup este prezent în România de aproape 15 ani, susținând performanța, creșterea și și flexibilitatea a peste 350 de companii din toate regiunile și domeniile de activitate și conectând mii de candidați talentați și profesioniști cu experiență la oportunitățile potrivite.

Publicat 11 Febr. 2025Reactualizat 11 Febr. 2025Expiră 13 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.