Economist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerințe:
- Studii: Absolvent studii superioare de specialitate
- Experiență: Minim 2 ani experiență în domeniul contabilității
- Cunoștințe:
- Cunoștințe solide în domeniul contabilității și legislației fiscale
- Capacitatea de a interpreta și aplica corect reglementările contabile și fiscale
- Cunoașterea software-ului de contabilitate (cunoștințele de SAP sunt un avantaj)
- Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu
- Cunostinte bune/ foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel
Abilități:
- Atenție la detalii și acuratețe în procesarea documentelor contabile
- Abilitatea de a lucra autonom și de a respecta termenele
- Abilități bune de comunicare și interacțiune cu celelalte departamente ale clientului
- Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata
Descrierea jobului
- Responsabilități:
- Verificarea si inregistrarea documentelor contabile (facturi, registre, rapoarte etc.)
- Intocmirea facturilor catre clienti in baza informatiilor primite de ︁︀︂︃︃︇︂︁︇︈la celelalte departamente
- Operarea deconturilor de cheltuieli si verificarea corectitudinii acestora
- Efectuarea de punctaje cu partenerii (clienti/furnizori)
- Intocmirea lunara de rapoarte diverse
- Înregistrarea operațiunilor contabile în conformitate cu reglementările legale
- Oferirea de consultanță și suport echipelor clientului privind procedurile de contabilitate
- Colaborarea strânsă cu echipele interne și cu clientul pentru asigurarea conformității fiscale si contabile
Beneficii:
- Work from home: O zi de lucru de la distanță pe săptămână
- Tichete de masă pentru fiecare zi lucrată
- Abonament medical la o clinică privată de top
- Oportunități de dezvoltare continuă într-un mediu profesionist și dinamic
- Pachet salarial competitiv, în funcție de experiență și performanță
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă experimentată și orientată spre excelență
Dacă îndeplinești cerințele de mai sus și ești în căutarea unui loc de muncă stabil așteptăm cu interes CV-ul tau!
Descrierea companiei
În doar 10 ani, compania a crescut într-un ritm accelerat datorită unui proces de selecție unic, care a identificat contabilii talentați care doresc să exceleze.
Cu birouri în București, Cluj Napoca, Timișoara, Oradea, Iași și Chișinău (Republica Moldova), echipa noastră are acces și cunoștințe, experiență și expertiză, amabilitate și disciplină, pentru a vă ajuta compania să crească la următorul nivel.
Ne desfășurăm activitatea atât la nivel individual cât și la nivel de companie cu integritate și spirit antreprenorial, pentru că știm că asta ne-am dori și noi dacă am fi în locul dumneavoastră.
Rezultatul este cel mai înalt nivel de servicii financiare și contabile pentru a vă satisface toate cerințele. Știm că avem calitățile necesare care vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele.