ECONOMIST
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Educaţia necesară: Studii superioare economice;
- Cunoştinte legislaţie: Legislaţia din domeniul financiar-contabil.
- Cunoașterea limbii engleze.
- Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Altele:
- Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
- Acuratețe în prelucrarea datelor;
- Deprinderi de organizare, planificare, prioritizare sarcini și respectare termene;
- Abilitati foarte bune de prezentare, comunicare și relaționare interpersonală;
- Abilităţi contabile şi analitice;
- Nivel ridicat de angajament şi abilităţi de muncă în echipă;
- Abilităţi de lucru în sub presiune (respectare termene limită)
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. ︃︁︂︉︂︅︁︀︄Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://www.eon.ro/protectia-datelor și https://www.eon.ro/politica-de-utilizare-cookie-uri.
Descrierea jobului
- Inregistrează în contabilitate documente de intrare și iesire de bunuri materialele (stocuri, Mijloace fixe și Obiecte de inventar) în conformitate cu Dispozițiile legale , cu Manualul de Politici contabile a societății și în conformitate cu Procedurile de lucru stabilite;
- Verifică toate înregistrările proprii în contabilitate și corectitudinea rapoartelor contabile și fiananciare generate din sistemele informatice utilizate ;
- Răspunde de corectitudinea încadrării și înregistrării tuturor documentelor în contabilitatea societății respectand Legea Contabilității, Codul fiscal și celelalte Reglementări legale, respectând Manualul de Politici contabile a societății și Procedurile de lucru stabilite;
- Intreține baza de date cu partenerii și partenerii cu TVA la încasare;
- Participă la inventarierea patrimoniului societății;
- Se ocupă de îndosarierea și arhivarea documentelor financiar contabile.
- Urmărește funcționarea corectă a programului de facturare și sesizează disfuncționalitățile apărute;
- Verifica modul de transmitere a facturilor în sistemul RO E-Factura;
- Transmite/emite facturi conform procedurii în vigoare;
- Se preocupă de transportarea facturilor emise între soft-urile interne utilizate;
- Stornează și reface facturi eronate pe baza referatelor ce reclamă acest lucru;
- În legătură cu activitatea de facturare, colaborează cu divizia operațional;
- Răspunde colegilor privind reclamațiile clienților în ceea ce privește facturarea;
- Inregistrează în contabilitatea societății facturile emise către clienți;
- Respectă obligaţiile privind protecția persoanelor pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și securitatea documentelor și informațiilor profesionale.
Ce îţi oferim noi
- Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
- Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru. Unii dintre noi lucrăm și pe teren, dar în siguranță.
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
- Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.
E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.
Descrierea companiei
E.ON Asist Complet S.A. este o companie membră a grupului E.ON România, care oferă servicii complete pentru confortul tău și al casei tale. Prioritatea și misiunea noastră este siguranţa clienților și a angajaților, dar și identificarea cât mai rapidă a soluțiilor care să satisfacă nevoile clientului. Astfel oferim cele mai mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz si montare de sisteme de siguranță pe instalația de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, dar și montarea de centrale termice și sisteme de aer condiționat.
Astăzi, peste 700 de angajați din Echipa E.ON Asist Complet, sunt constant activi pentru dezvoltarea constanta de soluții energetice și servicii de calitate, pentru o comunitate de peste 1 milion de clienți.
Cu fiecare alegere mică avem grijă de casa noastră mai mare. Astfel noi îți aducem soluții inovatoare de energie, totul din zona ta de confort, prin instalarea de pompe de caldură și panouri fotovoltaice.
Alege un viitor nelimitat de verde.